مراقب شارژر تبلت نوکیا لومیا 2520 باشید!

نوکیا با ارسال گزارشی، ضمن توقف فروش تبلت لومیا 2520، از کاربران خود خواسته است حدالامکان از شارژر تبلت خود تا اطلاع ثانوی و دریافت شارژر جایگزین، استفاده نکنند! براساس گزارشات در حدود 30 هزار شارژر فروخته شده در کنار تبلت دارای این مشکل میباشد که به وسیله یک شرکت ثانویه تولید شده اند و […]

نوکیا با ارسال گزارشی، ضمن توقف فروش تبلت لومیا 2520، از کاربران خود خواسته است حدالامکان از شارژر تبلت خود تا اطلاع ثانوی و دریافت شارژر جایگزین، استفاده نکنند!

براساس گزارشات در حدود 30 هزار شارژر فروخته شده در کنار تبلت دارای این مشکل میباشد که به وسیله یک شرکت ثانویه تولید شده اند و حالا نوکیا در طی تست کنترل کیفی خود به وجود مشکل در آنها پی برده است.

ظاهرا شارژر AC-300 با توجه به نوع ساخت خود، نگرانی احتمال جدا شدن کاور پشتی شارژر و احتمال برق گرفتگی کاربر به دلیل لمس شارژر در زمانی که شارژر به پریز برق متصل است را ایجاد کرده و شرکت نوکیا ضمن عذرخواهی از کاربران به دلیل وجود این مشکل، از آنها درخواست کرده تا زمانی که شارژر جایگزین را دریافت نکرده اند، از شارژر فعلی استفاده نکنند.

لازم به ذکر است این مشکل تنها به شارژر تبلت مربوط بوده و جای نگرانی برای خود تبلت وجود ندارد.

نوکیا همچنین از کاربران لومیا 2520 خواسته است تا از طریق فرم تماس موجود در سایت (لینک)، ضمن ارسال اطلاعات تماس خود، منتظر اطلاعیه های بعدی نوکیا و دریافت شارژر جدید باشند.

لینک کوتاه | منبع : nokia.com

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال