مروری بر شایعات موجود درباره پرچمدار جدید HTC

HTC M8 نام پرچمدار جدید HTC است که به گفته خود اچ تی سی، قرار است در 25 فوریه (6 روز دیگر) طی مراسم اختصاصی معرفی گردد. تابحال اطلاعات زیادی در مورد ظاهر و درون این اسمارت فون فاش شده که تصویر بالا، رندر یکی از علاقمندان با توجه به آن مشخصات می باشد. گفته […]

HTC M8 نام پرچمدار جدید HTC است که به گفته خود اچ تی سی، قرار است در 25 فوریه (6 روز دیگر) طی مراسم اختصاصی معرفی گردد.

تابحال اطلاعات زیادی در مورد ظاهر و درون این اسمارت فون فاش شده که تصویر بالا، رندر یکی از علاقمندان با توجه به آن مشخصات می باشد.

گفته میشود این گوشی هوشمند با نام تجاری HTC One 2 وارد بازار فروش خواهد شد و از مشخصات سخت افزاری آن میتوان به استفاده از چیپ پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 800 از شرکت کوالکام ب4 هسته 2.3 گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو 330، به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی، امکان نصب کارت حافظه میکرو اس دی، دو دوربین Ultra-pixel با سنسور 1/4 اینچ CMOS با رزولوشن 5 مگاپیکسل، در کنار دو فلاش LED و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی 1080p اشاره نمود.

همچنین از نظر نرم افزاری نیز پیشبینی میشود HTC One 2 با سیستم عامل آندروید 4.4.2 کیت کَت و رابط کاربری جدید و بسیار زیبای HTC Sense 6 معرفی شود.

با ما باشید در ادامه مطلب با توضیحات بیشتر به همراه تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند جذاب.

HTC-M8-rumor-round-up-1

 

گفته میشود پردازنده به کار رفته در HTC M8 مدل ارتقا یافته از چیپ Snapdragon 800 کوالکام خواهد بود که حدود 100 مگاهرتز در کلاک پردازنده و گرافیک پیشرفت داشته و قدرت پردازشی بالاتری ارائه میدهد. (مشخصات دقیقتر در جدول زیر)

HTC-M8-rumor-round-up4

 

HTC-M8-rumor-round-up-2

این هم جدول مقایسه قدرت پردازشی و گرافیکی M8 در مقایسه با HTC One یا همان M7 که نشاندهنده 10 تا 30 درصد قدرت بیشتر پردازشی در تست های مختلف میباشد.

 

HTC-M8-rumor-round-up-13

همچنین گفته میشود M8 دارای دو دوربین خواهد بود که البته این حالت برای تصاویر سه بعدی تعبیه نشده و بلکه امکان جدیدی را برای اولین بار در گوشیهای هوشمند فراهم خواهد آورد با عنوان فوکوس نامحدود و یا تغییر محل فوکوس در تصاویر پس از ثبت آنها. (لازم به ذکر است این فناوری قبلا توسط توشیبا و روی تبلت ها استفاده شده و البته دوربین های دیجیتال با این مشخصه نیز در سالهای قبل معرفی شده اند)

 

Dual-camera-dual-flash

این تصویر لو رفته نیز ضمن تایید دوگانه بودن دوربین این تلفن هوشمند، نکته جدیدی درباره آن آشکار میکند که دوگانه بودن فلاش آن و البته نکته مهمتر از آن، بودن فلاش ها در دو رنگ متفاوت میباشد که به احتمال زیاد کاربرد آن تنظیم تونالیته رنگ با توجه به شرایط نوری متفاوت خواهد بود تا بتوان به وسیله آن بهترین تصاویر ممکن را ثبت نمود.

 لینک کوتاه | منبع : Phone Arena

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال