Motorola Droid Turbo از سد بنچمارک گذشت

گوشی بعدی رده بالای موتورولا با برند Droid ظاهرا Droid Turbo نام دارد. چند روز پیش شاهد انتشار تصاویری مربوط به کاور پشت این گوشی بودیم و امروز لیست جامعی از مشخصات آن رونمایی شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک موتورلا Droid Turbo باید دارای صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچ با رزولوشن QHD 1440×2560 […]

گوشی بعدی رده بالای موتورولا با برند Droid ظاهرا Droid Turbo نام دارد. چند روز پیش شاهد انتشار تصاویری مربوط به کاور پشت این گوشی بودیم و امروز لیست جامعی از مشخصات آن رونمایی شد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک موتورلا Droid Turbo باید دارای صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچ با رزولوشن QHD 1440×2560 پیکسل، حافظه رم 3 گیگابایت، یک دوربین پشتی 20 مگاپیکسل و دوربین جلوی 2 مگاپیکسل باشد.

gsmarena_001 (1)

این گوشی هوشمند، پردازنده چهارهسته ای 2.65 گیگاهرتز اسنپدراگون 805 کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 420 خواهد داشت. حافظه داخلی آن احتمالا 32 گیگابایت باشد. این گوشی همچنین از اتصالات بلوتوث، GPS، NFC، ژیروسکوپ و قطب نما پشتیبانی خواهد کرد. سیستم عامل این گوشی اندروید 4.4.4 کیت کت خواهد بود.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون به دست آورده ایم اما این اطلاعات تا حد زیادی نشان می دهد که این یک گوشی رده بالا خواهد بود. زمان عرضه آن هنوز نامشخص است اما باتوجه به این اطلاعات لورفته، این گوشی به زودی عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال