آپدیت اندروید 5.1 برای موتورولا Droid Turbo به زودی عرضه خواهد شد

اگر شما از جمله کاربران گوشی‌هوشمند موتورولا Droid Turbo هستید، خوشحال می‌شوید اگر متوجه شوید که آپدیت اندروید 5.1 تا چند روز آینده برای این گوشی‌هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت. آزمایشات روی این آپدیت شروع شده و موتورولا روی آن کار می‌کند. اگر همه شرایط مهیا شده و به خوبی پیش رود، احتمالا تا […]

اگر شما از جمله کاربران گوشی‌هوشمند موتورولا Droid Turbo هستید، خوشحال می‌شوید اگر متوجه شوید که آپدیت اندروید 5.1 تا چند روز آینده برای این گوشی‌هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت. آزمایشات روی این آپدیت شروع شده و موتورولا روی آن کار می‌کند. اگر همه شرایط مهیا شده و به خوبی پیش رود، احتمالا تا چند روز آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود.

motorolla-google+2

David Schuster، مدیر ارشد بخش موبایل موتورولا، این خبر را در گوگل پلاس خود منتشر کرد. همچنین در جایی دیگر هم، اکانت توییتر موتورولا در توئیت جداگانه‌ای مهر تایید بر این خبر زده و آمدن این به‌روزرسانی را در چند روز آینده تایید کرده است.

google+-motorolla

همان‌طور که می‌دانید، موتورولا عرضه به‌روزرسانی اندروید 5.0 را برای Droid Turo لغو کرد تا مستقیماً آن را به اندروید 5.1 آپدیت کند. هم‌اکنون این گوشی هوشمند از اندروید نسخه 4.4.4 کیت‌کت برخوردار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال