مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A8 لورفت

بنا بر آخرین شایعات منتشر شده از Sammobile سامسونگ در حال کار برروی عرضه‌ی تلفن هوشمند جدیدی با نام گلکسی A8 است که با کد SM-A800F شناخته می شود. همچون سه تلفن هوشمند قبلی خانواده‌ی گلکسی A این تلفن هوشمند نیز قرار است با بدنه‌ی تمام فلزی عرضه شود. پیشتر در ماه مارس نیز اخباری […]

بنا بر آخرین شایعات منتشر شده از Sammobile سامسونگ در حال کار برروی عرضه‌ی تلفن هوشمند جدیدی با نام گلکسی A8 است که با کد SM-A800F شناخته می شود. همچون سه تلفن هوشمند قبلی خانواده‌ی گلکسی A این تلفن هوشمند نیز قرار است با بدنه‌ی تمام فلزی عرضه شود. پیشتر در ماه مارس نیز اخباری مبنی بر ثبت نام‌های تجاری A6،A8 و A9 توسط سامسونگ منتشر شده بود اما این اولین بار است که ویژگی‌های فنی یکی از این گوشی‌های هوشمند منتشر می شود.

بنابر شایعات سامسونگ گلکسی A8 به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با کیفیت فول اچ دی مجهز خواهد بود. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند چیپست اسنپدراگون 615 با چهارهسته‌ی ARM Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.7GHz و چهارهسته‌ی اضافی ARM Cortex-A53 با فرکانس 1.0GHz خواهد بود، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 و دو گیگا بایت حافظه‌ی رم پردازنده را همراهی خواهدکرد. حافظه‌ی داخلی این گوشی‌هوشمند به احتمال زیاد 16 گیگابایتی خواهدبود. همه‌ی این سخت افزار توسط باتری قدرتمند 3050 میلی آمپر ساعت پشتیبانی خواهدشد.

اخبار حاکی از ضخامت 5.9 میلی متری این گوشی هوشمند هستند، اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود گلکسی A8 رکورددار باریکترین گوشی‌هوشمند سامسونگ خواهدبود. گلکسی A7 با 6.3 میلی‌متر ضخامت اکنون صاحب این عنوان است.

از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و اندروید 5.0.1 آبنبات چوبی اشاره‌کرد. هنوز اطلاعاتی در زمینه‌ی گستره‌ی عرضه و قیمت محصول در دست نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال