مشخصات فنی Motorola Droid Turbo به صورت کامل مشخص شد

امروز مشخصات فنی جدیدترین تلفن هوشمند موتورولا که در ماه سپتامبر شایعه شده که Droid Turbo نام دارد، به صورت کامل منتشر شد. این مشخصات که توسط MotoFirmware منتشر شده است، یک عکس را نیز به همراه داشته است که در آن سیستم عامل این تلفن هوشمند مشخص است. طبق تصویر منتشر شده، Motorola Droid Turbo از […]

امروز مشخصات فنی جدیدترین تلفن هوشمند موتورولا که در ماه سپتامبر شایعه شده که Droid Turbo نام دارد، به صورت کامل منتشر شد. این مشخصات که توسط MotoFirmware منتشر شده است، یک عکس را نیز به همراه داشته است که در آن سیستم عامل این تلفن هوشمند مشخص است.

طبق تصویر منتشر شده، Motorola Droid Turbo از سیستم عامل اندروید L بهره خواهد برد. همچنین، یک پردازنده 4 هسته ای اسنپ دراگون 805 شرکت کوآلکام با فرکانس 2.65 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، پردازنده ی گرافیکی Adreno 420 و صفحه ی نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر Ultra HD که حداقل یک صفحه نمایش با وضوح تصویر 2K را به همراه خواهد داشت. دوریین این تلفن هوشمند نیز 21 مگاپیسکل خواهد بود که انتظار می رود از دوریین های شرکت سونی استفاده شده باشد.

اما طبق گفته های موتورلا، Motorola Droid Turbo یک باتری بسیار قدرتمند خواهد داشت، به گونه ای که تنها با 15 دقیقه شارژ شدن، می تواند 8 ساعت با آن کار کرد. البته حجم این باتری مشخص نشده است اما موتورولا نوید یک باتری قدرتمند را خواهد داد.

مشخصات این تلفن هوشمند شباهت بسیار زیادی به تلفن Nexus 6 یا Nexus X دارد و شاید مشخصات فنی آنها، عینا مثل هم باشند. با این حال، موتورولا قصد دارد تا با قدرت کامل وارد رقابت با رقیبانش شود.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال