مشخصات فنی Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Ultra لو رفت!

روز گذشته مشخصات فنی پرچم داران جدید سونی، تلفن های هوشمند Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Ultra، در فضای مجازی منتشر شد. این خبر که توسط وب سایت Android Origin منتشر شده است، نشان می دهد که هر دو این تلفن های هوشمند از آخرین نسل از پردازنده های 4 هسته ای شرکت کوآلکام، Snapdragon 810 […]

روز گذشته مشخصات فنی پرچم داران جدید سونی، تلفن های هوشمند Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Ultra، در فضای مجازی منتشر شد. این خبر که توسط وب سایت Android Origin منتشر شده است، نشان می دهد که هر دو این تلفن های هوشمند از آخرین نسل از پردازنده های 4 هسته ای شرکت کوآلکام، Snapdragon 810 بهره می برند.

تلفن هوشمند Xperia Z4 Compact از 3 گیگابایت حافظه ی رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین پشتی 20.7 مگاپیکسلی و صفحه ی نمایش 4.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره خواهد برد و انتظار می رود این تلفن هوشمند از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. پشتیبانی از شبکه ی Cat 9 LTE، شارژ بدون سیم، قابلیت ضد آب بودن و قابلیت ضد قبار بودن نیز از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند به حساب می آیند.

از سوی دیگر، تلفن Xperia Z4 Ultra که شاید بهتر باشد آن را فبلت بنمامیم، از صفحه ی نمایش 6.44 اینچی با وضوح تصویر QHD بهره می برد. 3 گیگابایت رم، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز از ویژگی های اصلی و ذکر شده ی این تلفن هوشمند می باشد. اما بر اساس اخبار منتشر شده، بر خلاف نسخه های قبلی از سری Ultra، تلفن هوشمند Xperia Z4 Ultra به همراه یک قلم نوری عرضه خواهد شد.

البته این اخبار تنها از یک وب سایت منتشر شده اند و به صورت قطعی نمی باشند اما به نظر نمی رسد که صحت نداشته باشند. به هر حال باید تا ماه مارد و کنگره ی جهانی موبایل (MWC) صبر کرده و منتظر معرفی رسمی این تلفن های هوشمند باشیم.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال