مشخصات یکسان اچ تی وان ام8 ویندوزی با همتای آندرویدی اش

قبلاً نیز شایعاتی در این مورد شنیده بودیم و حالا انتظار می ورد HTC‌ در رویداد 19 آگوست دست به معرفی نسخه ی دیگری از پرچمدارش بزند، که با سیستم عامل ویندوزفون 8.1 عرضه خواهد شد. احتمال داده می شود عرضه ی این نسخه ی جدید از این پرچمدار بعد از مراسم معرفی، توسط برخی […]

قبلاً نیز شایعاتی در این مورد شنیده بودیم و حالا انتظار می ورد HTC‌ در رویداد 19 آگوست دست به معرفی نسخه ی دیگری از پرچمدارش بزند، که با سیستم عامل ویندوزفون 8.1 عرضه خواهد شد. احتمال داده می شود عرضه ی این نسخه ی جدید از این پرچمدار بعد از مراسم معرفی، توسط برخی از اپراتورهای بزرگ در ایالات متحده آغاز گردد.

بر مبنای شایعاتی که به گوش می رسد نسخه ی ویندوز فون نیز دارای صفحه نمایشی ۵اینچی از نوع Super LCD3 است که با با گوریلا گلس 3 پوشیده شده است و دارای رزلوشن 1920 در 1080 می باشد. یک پردازنده ی چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپدراگون 801، به همراه 2 گیگابایت رم، حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی و درگاه حافظه ی میکرو اس دی با پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه ی جانبی از سایر مشخصات فنی این تلفن هوشمند محسوب می گردد.

دوربین جلویی ۵مگاپیکسلی بوده و باتری 2600 میلی آمپری همراه این تلفن هوشمند است. احتمالا این تلفن هوشمند تحت قرار داد با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد ولی از قیمت دقیق خرده فروشی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال