مشکلات جدی سامسونگ در خط تولید گلکسی اس 5

مدتی پیش شایعاتی به گوشمان رسید که بر اساس آنها، یکی از کارخانه های تولیدی گلکسی اس 5 سامسونگ دچار آتش سوزی شده و به همین دلیل مقداری از تلفن های تولید شده و همچنین تعدادی از دستگاه های خط تولید دچار آسیب دیدگی شده اند و به همین دلیل سامسونگ با افت تولید و […]

مدتی پیش شایعاتی به گوشمان رسید که بر اساس آنها، یکی از کارخانه های تولیدی گلکسی اس 5 سامسونگ دچار آتش سوزی شده و به همین دلیل مقداری از تلفن های تولید شده و همچنین تعدادی از دستگاه های خط تولید دچار آسیب دیدگی شده اند و به همین دلیل سامسونگ با افت تولید و کاهش موجودی مواجه شده است.

حالا هم خبرهایی از مشکلات سامسونگ در تولید لنز مخصوص سنسور جدید این تلفن هوشمند داریم که تبدیل به یک چالش جدی برای تولید دوربین گلکسی اس 5 شده.

اینطور که پیداست، بیشتر مشکلات مربوط به مرحله ی پوشش دهی ماژول های لنز (با توجه به چند لایه و پیچیده بودن آن) میشود و مهندسین سامسونگ در تلاش برای رفع هستند.

با این توصیف، پیشبینی میشود سامسونگ در زمان عرضه ی گلکسی اس 5، تنها 4 تا 5 میلیون دستگاه از آن را آماده ی فروش داشته باشد، در حالی که انتظار میرفت حداقل 6 تا 7 میلیون دستگاه برای عرضه ی اولیه وارد بازار شود.

 

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال