مشکلات خط تولید؛ این بار بر سر راه سونی Xperia Z2

درحالی که هنوز در بیشتر نقاط دنیا، کسی موفق به خرید Xperia Z2، پرچمدار جدید سونی نشده است؛ پس از اولین عرضه ی آن در بعضی کشورها از جمله سنگاپور کاربران گزارشاتی از مشکلات خود با این تلفن هوشمند منتشر کردند. اولین مشکل مربوط به گرم شدن بیش از حد دستگاه در هنگام فیلمبرداری با […]

درحالی که هنوز در بیشتر نقاط دنیا، کسی موفق به خرید Xperia Z2، پرچمدار جدید سونی نشده است؛ پس از اولین عرضه ی آن در بعضی کشورها از جمله سنگاپور کاربران گزارشاتی از مشکلات خود با این تلفن هوشمند منتشر کردند.

اولین مشکل مربوط به گرم شدن بیش از حد دستگاه در هنگام فیلمبرداری با کیفیت 4K میباشد که پس از چند دقیقه فیلمبرداری ایجاد میشود.

سونی نیز در اعلامیه ای ضمن تایید این مساله، از کاربران خواسته است جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی و گرم شدن بیش از حد تلفن هوشمند خود که به دلیل بار پردازشی زیاد و حجم بسیار بالای این ویدئو ها ایجاد میشود، از فیلمبرداری بصورت متوالی و طولانی خودداری کرده و همچنین از کارت حافظه های پرظرفیت استفاده کنند. (گفتنی است زد 2 تا 128 گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی میکند)

مشکل دوم مربوط به فاصله (gap) میان صفحه نمایش 5.2 اینچی و اطراف آن میباشد که برخی کاربران را درباره ی غیرقابل نفوذ بودن تلفن هوشمند خود در برابر آب مشکوک کرده است.

سونی در دومین اعلامیه خود نیز ضمن تایید وجود این مشکل در برخی از دستگاه های تولید شده، اعلام کرده است کاربران جهت اطمینان از این موضوع میتوانند تلفن خود را به مراکز سرویس سونی برده و درخواست تست نفوذ آب کنند تا این مساله توسط کارمندان سونی تست شود.

تصاویر مربوط به این گپ را که توسط کاربران منتشر شده است در ادامه مطلب میتوانید مشاهده فرمایید.

Misaligned-screens-leads-to-gaps-on-the-Sony-Xperia-Z2

xperia-z2

Xperia-Z2-gap_5

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال