معرفی بهترین لپتاپ های نمایشگاه CES 2015 (بخش دوم – بخش پایانی)

با اینکه صنعت تلفن های هوشمند بزرگ و تبلت ها با استقبال زیادی رو به رو شده است و همواره در حال توسعه می باشند، لپتاپ ها هنوز هم مثل گذشته طرفداران زیادی دارند و می توانند انتخاب بسیاری از افراد باشند. مخصوصا حالا که فن آوری ها و تکنولوژی های جدیدی به آنها اضافه […]

با اینکه صنعت تلفن های هوشمند بزرگ و تبلت ها با استقبال زیادی رو به رو شده است و همواره در حال توسعه می باشند، لپتاپ ها هنوز هم مثل گذشته طرفداران زیادی دارند و می توانند انتخاب بسیاری از افراد باشند. مخصوصا حالا که فن آوری ها و تکنولوژی های جدیدی به آنها اضافه شده است.

در این مقاله، سعی کرده ایم تا بهترین لپتاپ های معرفی شده در نمایشگاه CES 2015 را به شما معرف

ی کنیم. همچنین می توانید بخش اول از این بررسی را از پست “معرفی بهترین لپتاپ های نمایشگاه CES 2015 (بخش اول)” مطالعه کنید.

Samsung ATIV Book 9

Samsung ATIV Book 9

لپتاپ های قدرتمند ATIV Book 9 قرار است به زودی وارد بازار کشور آمریکا شود و ویندوز 8.1، به صورت پیش فرض بر روی آن قرار گرفته است. این لپتاپ قدرتمند که صفحه ی نمایش آن تنها 12.2 اینچ می باشد،، وضوح تصویری برابر با 1600×2560 داشته و با پردازنده ی Intel Core M و 4 گیگابایت حافظه ی رم، در کنار هارد جامد 128 گیگابایتی و وبکم 720p روانه ی بازار خواهد شد.

طبق ادعای سامسونگ، این لپتاپ از سری لپتاپ های بدون فن می باشد که وزن آن تنها 934 گرم بوده و 11.6 میلی متر ضخامت دارد. همچنین فروش آن از دو ماه دیگر و با قیمت 1179 دلار آغاز می شود که البته باید بدانید که سری لپتاپ های ATIV سامسونگ دیگر در کشور انگلستان عرضه نخواهند شد.

Lenovo Yoga 3 and Yoga Tablet 2

Lenovo Yoga 3 and Yoga Tablet 2

لنوو با معرفی لپتاپ Thinkpad X1 Carbon در نمایشگاه CES 2015 (لپتاپی که در بخش اول از این بررسی آن را معرفی نمودیم)، زیبایی در ساخت را به رخ همگان کشید. حال دو محصول دیگر نیز این شرکت چینی در این نمایشگاه معرفی شده بود که نام آنها Yoga 3 و Yoga Tablet 2 می باشد.

لپتاپ Yoga 3، صفحه ی نمایشی 11 اینچی داشته و شباهت زیادی به Yoga 3 Pro دارد اما از آن جم و جور تر است. صفحه ی نمایش این لپتاپ، وضوحی تصویری برابر با 1080×1920 دارد و همراه آن نیز 8 گیگابایت حافظه ی رم، 256 گیگابایت هارد جامد و اسپیکر های استریو قرار گرفته اند. این لپتاپ را می توانید از ماه مارس و با قیمت 799 دلار تهیه نمایید. همچنین نسخه 14 اینچی از آن نیز 979 دلار قیمت خواهد داشت.

از سوی دیگر، محصول دیگری که لنوو معرفی کرده است، یعنی تبلت Yoga Tablet 2 نیز با صفحه ی نمایش 8 اینچی و تکنولوژی جدید AnyPen عرضه خواهد شد که در کنار زیبایی و ظرافت بسیار بالا، پوشش گوریلا گلس نیز از آن پشتیبانی می کند.

MSI GT80 Titan

MSI GT80 Titan

GT80 Titan، لپتاپ گینیگ و فوق العاده قدرتمند MSI که ماه اکتبر سال گذشته با صفحه کلید مکانیکی SteelSeries معرفی شد، یکی دیگر از برترین محصولاتی که این شرکت اقدام به معرفی آنها نمود. همچنین، همراه با این صفحه ی کلید مکانیکی، MSI اعلام کرد که GT80 Titan، سبک ترین و باریک ترین لپتاپ گیمینگ دنیا می باشد.

اما اگر به مشخصات فنی این محصول نگاه کنیم، متوجه می شویم که با یک محصول کاملا گیمینگ رو به رو هستیم. GT80 Titan، صفحه ی نمایشی 18.4 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی دارد و به دو عدد کارت گرافیک GTX980M مجهز شده است که شاید تصور چنین لپتاپی نیز برای بسیاری از افراد ممکن نباشد! همچنین قوی ترین پردازنده ی نسل پنجم از سری پردازنده های شرکت اینتل با نام Core i7-4980HQ در کنار 24 گیگابایت حافظه ی رم، قلب پردازشی این لپتاپ را مورد هدف قرار داده و سرعتی بی نظیر را خلق می کنند.

128 گیگابایت حافظه ی هارد جامد با پورت M.2 (که می تواند سرعتی خارق العاده را به همراه داشته باشد) و 1 ترابایت هارد مکانیکی، از دیگر ویژگی های این غول بزرگ می باشند. GT80 Titan قرار است با فیمت 3500 دلار معادل با 2300 یورو روانه ی بازار شود.

Dell XPS 13 and 15

Dell XPS 13 and 15

لپتاپ های جدید Dell XPS 13 and 15، دو لپتاپ دوست داشتنی نمایشگاه CES 2015 بودند که توسط شرکت Dell معرفی شدند و حاشیه ی صفحه ی نمایش آنها به قدر خیره کننده ای کم بود که توانست مورد توجه بسیاری از افراد حاضر در این نمایشگاه قرار بگیرد. جالب است بدانید که لپتاپ Dell XPS 13، کوچکترین لپتاپ 13 اینچی جهان می باشد.

نسخه ی 13 اینچی از این لپتاپ وضوح تصویر فوق العاده بالایی خود داشت و 5.7 میلیون پیسکل را در خود جای می دهد و این در حالی است که مدل 15 اینچی ازا این لپتاپ، تعداد 8 میلیون پیکسل را در خود دارا می باشد و وضوح تصویر آن نیز 4K خواهد بود.

باتری لپتاپ The Dell XPS 13 می تواند 15 ساعت دوام بیاورد و قلب مرکزی آن نیز به نسل پنجم از پردازنده های اینتل مجهز شده است و قیمت آن نیز از 800 دلار که معادل 528 یورو می باشد، آغاز می شود. لپتاپ The Dell XPS 15 نیز با صفحه ی نمایش 4K و قیمت 2350 دلار که برابر با 1553 یورو می باشد، عرضه خواهد شد.

هم اکنون لپتاپ The Dell XPS 13 در دسترس است و The Dell XPS 15 نیز به زودی آماده ی عرضه خواهد شد.

این بررسی نیز به پایان رسید و امیدوارم مورد توجه شما همراهان همیشیگی تکنولوژی نیوز قرار گرفته باشد

در آخر، خوشحال می شویم از نظرات ارزشمند شما پیرامون این مقاله با خبر شویم و اینکه، به نظر شما کدام یک از این لپتاپ ها پیروز نمایشگاه CES 2015 بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال