معرفی رسمی اچ تی سی دیزایر 510، نسخه ی LTE

اچ تی سی گوشی هوشمند دیزایر 510 را رسما رو نمایی کرد. این گوشی جدید دارای مشخصات میان رده و همچنین قابلیت اتصال LTE است. اچ تی سی دیزایر 510 دارای پردازنده چهار هسته ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز  از سری کوالکام اسنپدراگون 410 است. حافظه رم این گوشی یک گیگ و حافظه داخلی آن 8 […]

اچ تی سی گوشی هوشمند دیزایر 510 را رسما رو نمایی کرد. این گوشی جدید دارای مشخصات میان رده و همچنین قابلیت اتصال LTE است.

اچ تی سی دیزایر 510 دارای پردازنده چهار هسته ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز  از سری کوالکام اسنپدراگون 410 است. حافظه رم این گوشی یک گیگ و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت می باشد که می تواند از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز بیشتر شود.

صفحه نمایش این دستگاه  4.7 اینچی از نوع FWVGA می باشد. دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی با کیفیت VGA است. اچ تی سی دیزایر 510 دارای سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت می باشد.

ابعاد دیزایر 510 نیز 9.99×69.8×139.9 میلی متر است و وزن آن 158 گرم می باشد. همچنین این دستگاه یک باتری 2.100 میلی آمپر ساعت را همراه خود دارد.

این گوشی در مناطقی از جمله اروپا، آسیا و همچنین توسط اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. انتظار می رود قیمت این گوشی بسیار مقرون به صرفه باشد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال