معرفی مادربورد جدید و فوق العاده ی MSI با نام X99S MPOWER

پس از معرفی مادربورد X99S XPOWER در 29 آگوست سال جاری توسط MSI، این بار این شرکت قصد معرفی جدید و فوق العاده ی خود را با نام X99S MPOWER دارد. هدف اصلی این مادربورد، اورکلاک می باشد و به طراحان به منظور عرضه ی مادربوردی قدرتمند برای اورکلاک، X99S MPOWER را روانه ی بازار خواهند کرد. به […]

پس از معرفی مادربورد X99S XPOWER در 29 آگوست سال جاری توسط MSI، این بار این شرکت قصد معرفی جدید و فوق العاده ی خود را با نام X99S MPOWER دارد. هدف اصلی این مادربورد، اورکلاک می باشد و به طراحان به منظور عرضه ی مادربوردی قدرتمند برای اورکلاک، X99S MPOWER را روانه ی بازار خواهند کرد. به تازگی نیز اورکلاکر ها به کمک این مادربورد توانسته اند 26 رکورد جدید ثبت کنند.

مادربورد جدید X99S MPOWER آماده است تا از رم های DDR4 با 8 اسلات و پردازنده های 6 یا 8 هسته ای اینتل بهره ببرد. تمامی اجزای به کار گرفته شده در این مادربورد از استاندارد های نظامی MSI  موسوم به Military Class 4 برخوردار می باشند و به همین دلیل به هنگام اورکلاک کردن، می توان از نهایت پایدار بودن اجرای به کار گرفته شده در این مادربورد جدید مطمئن شد. از ویژگی هایی اصلی این مادربورد که به هنگام اورکلاک می تواند در کنار شما باشد می توان به نسل جدید رابط این مادربورد به جهت اورکلاک بهتر اشاره کرد. همچنین MSI قابلیتی جدید را به مادربورد خود اضافه کرده است که به کمک آن می توانید 4 کارت گرافیک را بر روی آن سوار کنید و هر کدام را به صورت جداگانه اورکلاک کنید.

X99S MPOWER یک مادربورد بسیار قدرتمند می باشد و برای اورکلاکر ها ساخته شده است. همچنین مهندسینی که در ساخت این مادربورد حضور داشته اند، از اورکلاکر های توانمند بوده اند و همین موضوع سبب شده است تا این لحظه، 26 رکورد مختلف شکسته شود. البته در این میان نمی توان از رابط و موتور جدید شرکت MSI به جهت اورکلاک کردن پردازنده چشم پوشی کرد. یکی از بارزترین موارد، تغییر در میزان عوض کردن گزینه ی BCLK در بایوس می باشد. در گذشته این گزینه با مقدار های 100 125 167 قابل تغییر بود و موجب کرش کردن سیستم میشد اما در حال حاضر، سعی شده تا است فرکانس آنها پایینتر بیاید تا در کنار مصرف کمتر برق، پایداری بیشتری به ارمغان بیاید.

اما ویژگی دیگری در مادربورد X99S MPOWER نهفته است که آن، افزایش فوق العاده زیاد سرعت پورت m.2 که در حالت عادی چند برابر پورت SATA III می باشد. پورت m.2 در حالت عادی سرعتی برابر با 10Gb/s دارد اما در مادربورد جدید شرکت MSI، این سرعت به 32Gb/s افزایش پیدا کرده است. اما دسترسی به این سرعت با اتصال هارد بر روی شکاف PCI-Express نسل سوم و با اندازه ی x4 میسر خواهد بود…

هم اکنون مادربورد قدرتمند X99S MPOWER در حال عرضه شدن می باشد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را مشاهده نمایید.

113b 113c 113a

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال