معرفی گجت هوشمند جدید سامسونگ با نام Gear Circle

وسیله ی جدیدی که توسط سامسونگ طراحی شده است، Gear Circle نام دارد و در واقع، وسیله ای می باشد که نه ربطی به دنیای تلفن های هوشمند دارد و نه ارتباطی با ساعت های هوشمند و جدیدی دارد که این روزها همه جا سخن از آن هاست. Samsung Gear Cirle یک جفت هدفون می […]

وسیله ی جدیدی که توسط سامسونگ طراحی شده است، Gear Circle نام دارد و در واقع، وسیله ای می باشد که نه ربطی به دنیای تلفن های هوشمند دارد و نه ارتباطی با ساعت های هوشمند و جدیدی دارد که این روزها همه جا سخن از آن هاست.

Samsung Gear Cirle یک جفت هدفون می باشد که می توانید در هر زمان آن را به گردن خود ببندید و از آن استفاده کنید. البته این وسیله، یک گردن بند نیست بلکه وسیله است که با استفاده از آن می توانید وسیله ای را بر روی گردن خود با رنگ های دلخواه داشته باشید. البته این بدان معنی نیست که Gear Circle از هیچ فن آوری خاصی استفاده نکند بلکه با استفاده از بلوتوث تعبیه شده در آن، می توانید آن را به تلفن هوشمند خود وصل نموده و هنگامی که تلفن هوشمند شما زنگ خورد، با لرزش آن، متوجه این موضوع شوید که این موضوع می تواند در مواردی که نمی توان سر و صدای زیادی کرد، کمک بزرگی به حساب آید.

connect

همچنین، دکمه های لمسی و هوشمندی که بر روی Gear Circle قرار گرفته اند، می توانند به شما در گوش کردن به موسیقی کمک زیادی کنند. همچنین، شما می توانید از سیستم Voice to Text آن نیز بهره مند شوید و اگر از یکی از تلفن های هوشمند Galaxy S5 یا Galaxy Note 4 استفاده می کنید، می توانید تجربه ی فوق العاده ای را با Gear Circle و سیستم S Voice آن داشته باشید.

هم اکنون Gear Circle در حال عرضه شدن در معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را مشاهده نمایید.

music

png-2 blue_2 png png-1

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال