موتورولا، Moto G جدید را با مشخصاتی ارتقا یافته معرفی کرد (IFA 2014)

در کنار گوشی جدید موتو ایکس، موتورولا نسخه آپدیت شده موتو جی را نیز معرفی کرد. جانشین پرفروش ترین گوشی هوشمند موتورولا ویژگی ها و مشخصات کلیدی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. ولی هنوز هم قیمت باورنکردنی خود یعنی 179.99 دلار را حفظ کرده است. گوشی جدید موتو جی دارای صفحه نمایش 5 […]

در کنار گوشی جدید موتو ایکس، موتورولا نسخه آپدیت شده موتو جی را نیز معرفی کرد. جانشین پرفروش ترین گوشی هوشمند موتورولا ویژگی ها و مشخصات کلیدی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. ولی هنوز هم قیمت باورنکردنی خود یعنی 179.99 دلار را حفظ کرده است.

گوشی جدید موتو جی دارای صفحه نمایش 5 اینچ IPS با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و با کیفیت چشمگیر می باشد که  با شیشه ی گوریلا گلس محافظت می شود. در کناره های صفحه نمایش آن دو بلندگوی استریو وجود دارد که جذابیت زیادی به این دستگاه اضافه می کند و آن را از رقبای دیگر خود متمایز می کند.

gsmarena_002

مثل نمونه های قبلی خود، موتو جی جدید دارای پردازنده چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتز اسنپدراگون 400 کوالکام، پردازنده گرافیکی Adreno 305 و حافظه رم 1GB می باشد. این دستگاه با حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایت در دسترس خواهد بود که می تواند با اسلات کارت حافظه میکرو اس دی گسترش یابد که در زیر کاور قابل تعویض آن قرار میگیرد.

دوربین موتو جی جدید 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 است (کاربران می توانند از دکمه صدا برای فعال کردن شاتر دوربین استفاده کنند) و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل می باشد.

gsmarena_003

سیستم عامل گوشی جدید موتو جی نیز اندروید 4.4.4 کیت کت می باشد و موتورولا وعده داده آپدیت اندروید L برای این گوشی هوشمند ارائه خواهد داد.

ابعاد این گوشی نیز 70.7 × 141.5 × 6.0-11.0 میلی متر خواهد بود، در حالی که وزنش 149 گرم می باشد. این گوشی دارای باتری غیر قابل تعویض 2070 میلی آمپر ساعت است.

قسمت های قابل تعویض و کاورهای این گوشی در زمان عرضه، در دسترس خواهد بود. موتورولا همچنین یک باتری اکسترنال برای این دستگاه با قیمت 39.99 دلار معرفی کرده است.

علاوه بر ایالات متحده، موتو جی از امروز در هندوستان، فرانسه، انگلستان، برزیل، اسپانیا و آلمان عرضه خواهد شد و تا پایان امسال عرضه ی این دستگاه را به بازارهای بیشتری توسعه خواهد داد.

gsmarena_004

gsmarena_005

gsmarena_006

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال