موتورولا در سه ماهه دوم امسال فروش خود را به دو برابر، یعنی 8.6 میلیون رسانده است

گوگل ممکن است موفق به بازگرداندن موتورولا به وضعیت مناسب قبل از فروختنش به Lenovo نشده باشد، اما قطعا توانست این شرکت را در نقشه ی راه گوشی های هوشمند قرار دهد. در این موفقیت که موتو G حتی بیشتر از موتو E مقرون به صرفه تر شده، این شرکت در مقایسه با سه ماهه […]

گوگل ممکن است موفق به بازگرداندن موتورولا به وضعیت مناسب قبل از فروختنش به Lenovo نشده باشد، اما قطعا توانست این شرکت را در نقشه ی راه گوشی های هوشمند قرار دهد. در این موفقیت که موتو G حتی بیشتر از موتو E مقرون به صرفه تر شده، این شرکت در مقایسه با سه ماهه مشابه سال گذشته، فروش خود را دو برابر کرده است.

به دنبال عملکرد ضعیف موتورولا در چند سال گذشته، این شرکت در بیشتر گزارشات، بازار را به سایر رقبای خود در صنعت موبایل باخته است. اما اکنون به لطف تحقیقات ABI مطلع شدیم که موتورولا درحال پیشرفت و بهبود است.

موتورولا در سه ماه منتهی به ماه ژوئن، موفق به فروش 8.6 میلیون واحد تلفن هوشمند شده و این مقدار، دوبرابر میزان فروشی می باشد که در سه ماهه دوم سال 2013 داشته است.

رشد فروش نسبت به سه ماهه اول سال 2014 نیز بسیار قابل توجه می باشد. موتورولا در سه ماهه اول امسال 6.5 میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است. اما باید بدانیم که این رشد نمی تواند فقط به موتورولا موتو E نسبت داده شود، زیرا این گوشی تا پایان سه ماهه به صورت جهانی در دسترس نبوده است. پس قطعا ثابت می شود که موتو G فروش بسیار خوب خود را حفظ کرده است.

موتورولا برای فروش بیشتر در رده ی میانی بازار، قصد دارد بزودی ورژن بعدی تلفن هوشمند موفق خود یعنی Moto G2 را نیز وارد بازار کند، اما با این حال، با افزایش رقابت در بخش گوشی هوشمند رده پایین و میان رده، حفظ این مقدار فروش کار آسانی نخواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال