موتورولا موتو 360 از پنجم سپتامبر به دست اولین صاحبانش خواهد رسید

مراسم Google I/O که در ماه ژانویه برگزار شد اخباری از سیستم عامل های اندروید ال و اندروید ویئر(سیستم عامل گوگل برای پوشیدنی های هوشمند) منتشر کرد. به نظر می رسد گوگل تنها از سه ساعت هوشمند گیئر لایو، ال جی جی واچ و موتو 360 توسط سیستم عامل آندروید ویئر پشتیبانی می کند. دو […]

مراسم Google I/O که در ماه ژانویه برگزار شد اخباری از سیستم عامل های اندروید ال و اندروید ویئر(سیستم عامل گوگل برای پوشیدنی های هوشمند) منتشر کرد. به نظر می رسد گوگل تنها از سه ساعت هوشمند گیئر لایو، ال جی جی واچ و موتو 360 توسط سیستم عامل آندروید ویئر پشتیبانی می کند.

دو ساعت هوشمند سامسونگ و ال جی که هم اکنون در بازار موجودند و ویژگی هایشان برای کاربران فاش شده اما موتو 360 چطور؟ شرکت تضمین کرده بود که در اولین مراحل تولید انبوه ساعت را به بازار عرضه خواهد کرد اما تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

اما به نظر می رسد وقتش رسیده، ال جی هم اکنون با کسانی که در مراسم Google I/O از میان این سه ساعت هوشمند موتو 360 را انتخاب کرده بودند، ارتباط برقرار کرده و از آنها آدرسشان را می خواهد تا موتو 360 را برایشان ارسال کند.

همچنین گوگل برای پاسخ دادن به ایمیل فرصتی محدودی(تا نیمه شب 5 سپتامبر) تعیین کرده است، پس از این تاریخ موتو 360 به دست اولین صاحبان خوش شانسش خواهد رسید.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال