موتورولا موتو 360 یک ساعت هوشمند بسیار زیباست

دقیقا مشخص نیست چه زمانی قرار است رسما ساعت هوشمند موتورولا را ببینیم، اما امیدواریم این اتفاق هرچه زود تر بیافتد. طبق معمول تصاویر احتمالی یک محصول قبل از معرفی رسمی اش منتشر می شود و اکنون ای وی لیکس در آخرین خبرش در تویتر، تصاویری از موتورولا موتو 360 منتشر کرده که به نظر می […]

دقیقا مشخص نیست چه زمانی قرار است رسما ساعت هوشمند موتورولا را ببینیم، اما امیدواریم این اتفاق هرچه زود تر بیافتد. طبق معمول تصاویر احتمالی یک محصول قبل از معرفی رسمی اش منتشر می شود و اکنون ای وی لیکس در آخرین خبرش در تویتر، تصاویری از موتورولا موتو 360 منتشر کرده که به نظر می رسد زیباترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود.

شایعاتی نیز پیشتر از پلاستیکی بودن بدنه ی این ساعت هوشمند سخن گفته اند. البته در تصویر به نظر می رسد قسمت هایی از این ساعت فلزی و قسمت هایی  پلاستیکی است.

تنها برداشت دقیقی که میتوان از این تصاویر کرد زیبایی بیش از حد این ساعت هوشمند است. شاید طراحان ال جی و سامسونگ باید فکری به حال طراحی نسل بعد ساعت هایشان کنند؛ چون با ویژگی های جدید سیستم عامل آندروید ویئر و زیبایی این ساعت، قطعا بازار در اختیار موتورولا خواهد ماند.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال