موتورولا یک تلفن هوشمند آندرویدی پایین رده معرفی کرد: Moto E

پس از Moto G که بنظر میرسید تلفن هوشمندی میان رده برای بازار باشد، اکنون موتورولا با معرفی تلفن هوشمن Moto E قیمت های پایین را هدف گرفته تا با مشخصاتی نسبتا خوب نسبت به قیمت، رقابتی جدید در میان شرکت های سازنده تلفن های هوشمند ایجاد کند. موتو ای که در 9 رنگ مختلف […]

پس از Moto G که بنظر میرسید تلفن هوشمندی میان رده برای بازار باشد، اکنون موتورولا با معرفی تلفن هوشمن Moto E قیمت های پایین را هدف گرفته تا با مشخصاتی نسبتا خوب نسبت به قیمت، رقابتی جدید در میان شرکت های سازنده تلفن های هوشمند ایجاد کند.

موتو ای که در 9 رنگ مختلف وارد بازار خواهد شد، دارای نمایشگر 4.3 اینچی با رزولوشن 960 در 540 میباشد که با چگالی 256 پیکسل بر اینچی بنظر باید کیفیتی مناسب داشته باشد. پردازنده در نظر گرفته شده برای آن نیز اسنپدراگون 200 با دو هسته 1.2 گیگاهرتزی، گرافیک آدرنو 302 است که به همراه یک گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی (که 2.2 گیگابایت آن در دسترس کاربر بوده و البته از طریق کارت حافظه قابل افزایش است) سایر مشخصات این تلفن هوشمند را تشکیل میدهند.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 480 در 854 با فریم ریت 30 فریم در ثانیه خواهد بود.

شاید یکی از نکات خیلی خوب در نظر گرفته شده برای Moto E باتری نسبتا بزرگ 1980 میلی آمپری آن باشد که با توجه به مشخصات، میتوان پیشبینی کرد بخوبی پاسخگوی مصرف نسبتا طولانی مدت باشد. (هرچند باید منتظر تست ها ماند تا ببینیم در عمل نتایج چگونه خواهد بود)

و در نهایت گفتنی است، قیمت موتو ای حدود 120 دلار در نظر گرفته شده و از همین امروز در 80 کشور دنیا برای فروش عرضه شده است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال