موتورولا Droid Turbo رسما معرفی شد

در یک رویداد مشترک امروز موتورلا و وریزون، دروید توربو را رسما معرفی کردند. این تلفن هوشمند که برای شبکه ی Verizon XLTE طراحی شده، دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن QHD با تراکم پیکسلی 565 است. این تلفن هوشمند توسط پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 805 با کلاک 2.7 […]

در یک رویداد مشترک امروز موتورلا و وریزون، دروید توربو را رسما معرفی کردند. این تلفن هوشمند که برای شبکه ی Verizon XLTE طراحی شده، دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن QHD با تراکم پیکسلی 565 است.

این تلفن هوشمند توسط پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 805 با کلاک 2.7 گیگاهرتز پشتیبانی می شود، سه گیگابایت رم و پردازنده ی گرافیکی Adreno 420 آن را همراهی می کنند. باتری پرظرفیت 3900 میلی آمپری این دستگاه نیز 48 ساعت استفاده از تلفن هوشمند را تضمین می کند.

صفحه نمایش این تلفن هوشمند با گوریلا گلس 3 پوشیده شده و اجزای داخلی با لایه ی نانو و ضدآب محافظت می شوند. ابعاد این دستگاه 73.3 در 143.5 در 8.3 میلی متر است و قطر آن حدود 7.8 میلی متر است. دوربین اصلی این دستگاه نیز 21 مگاپیکسلی است که می تواند ویدئوهایی با کیفیت 4K و 24 فریم بر ثانیه ضبط کند.

موتورلا دروید توربو نسخه ی 32 گیگابایتی از 30 اکتبر با قرارداد دو ساله وریزون با قیمت 200 دلار در دسترس است یا می توان با ماهیانه 25 دلار آن را از Verizon Edge خرید. نسخه ی 64 گیگابایتی آن 250 دلار یا ماهیانه 27 دلار است. برای ساکنان آمریکا این تلفن هوشمند یک فرصت فوق العاده است.

البته نسخه بین المللی و خارج از قرارداد آن نیز بزودی برای فروش عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال