نتایج تست باتری Sony Xperia Z2

پرچمدار جدید سونی، Xperia Z2 که چندی پیش معرفی شد با باتری 3200 میلی آمپری خود توانسته است بسیاری از انتظارات را همچون رقبای خود در میزان عمر باتری پاسخگو باشد، کاری که از عهده Z1 با وجود باتری 3000 میلی آمپری اش خارج بود. این تلفن هوشمند در تست GSMarena توانسته است در تست […]

پرچمدار جدید سونی، Xperia Z2 که چندی پیش معرفی شد با باتری 3200 میلی آمپری خود توانسته است بسیاری از انتظارات را همچون رقبای خود در میزان عمر باتری پاسخگو باشد، کاری که از عهده Z1 با وجود باتری 3000 میلی آمپری اش خارج بود.

این تلفن هوشمند در تست GSMarena توانسته است در تست مکالمه در شبکه 3G برای 22 ساعت و 13 دقیقه دوام بیاورد. در تست مرور صفحات وب نیز 11 ساعت و 32 دقیقه برای زد 2 ثبت شده است.

همچنین در تست پخش ویدئو نیز این تلفن هوشمند توانسته برای 12 ساعت و 16 دقیقه بصورت مداوم یدئو پخش کند که این اعداد برای پرچمداران فعلی اعداد مقبولی هستند.

در مقایسه با پرچمدار قبلی با دانستن زمان مکالمه حدود 27 ساعت و زمان مرور وب و پخش ویدئو که هر کدام حدود 6 ساعت بودند باید گفت سونی پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

همچنین زمان شارژ مجدد زد 2 نیز در حالتی که در هر روز 1 ساعت مکالمه داشته باشیم، یک ساعت وبگردی کنیم و یک ساعت ویدئو پخش کنیم به 89 ساعت رسیده، در حالی که این عدد برای زد وان تنها 53 ساعت بود.

اینفوگراف تست جی اس ام آرنا در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

sony-xperia-z2-battery-test

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال