نسخه‌ی جدید گوشی Moto E 2015 با چیپست 64 بیتی و قابلیت اتصال LTE 4G

شرکت موتورولا نسخه‌ی دوم از گوشی Moto E را به صورت رسمی معرفی کرد. صفحه نمایش گوشی به 4.5 اینچ افرایش پیدا کرده و چیپست 64 بیتی برای گوشی به همراه قابلیت اتصال LTE 4G به گوشی افزوده شده است. این نسخه…

شرکت موتورولا نسخه‌ی دوم از گوشی Moto E را به صورت رسمی معرفی کرد. صفحه نمایش گوشی به 4.5 اینچ افرایش پیدا کرده و چیپست 64 بیتی برای گوشی به همراه قابلیت اتصال LTE 4G به گوشی افزوده شده است. این نسخه از گوشی Moto E با سنسوری 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و مجموعه‌ی دوربین آن قابلیت تصویربرداری با کیفیت اچ‌دی (720p) را به همراه دارد. همچنین یک سنسور دوربین VGA به عنوان سنسور دوربین جلوی این محصولدر نظر گرفته شده است.

نسخه‌ی دوم یا 2015 گوشی Moto E موتورولا در عین حال که نسبت به نسخه‌ی پیشین خود به صفحه نمایشی بزرگ‌تر تجهیز شده، ضخامت و وزن نسبتا یکسانی نسبت به نسخه‌ی اصلی و قبلی خود دارد. وضوح تصویر صفحه نمایش آن همچنان 540*960 پیکسل (qHD) است که نشانه‌ای از میان رده بودن این گوشی خواهد بود. شایان ذکر است که این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و پنل محافظ گوریلاگلاس به همراه خاصیت ضد لک در ساختار آن به کار گرفته شده.

چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 410 که متشکل از چهار هسته‌ی پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی نوع Cortex-A53 است، در ساختار این محصول به کار گرفته شده و رمی 1 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 306 هم در چیپ‌ست این گوشی وظیفه‌ی تجزیه و تحلیل اطلاعات گرافیکی را برعهده خواهد داشت. مشخصاتی که به آن‌ها اشاره داشتیم مربوط به نسخه‌ی جدید و با قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE 4G این محصول است. این موضوع در حالیست که نسخه‌ی پیشین و با قابلیت اتصال LTE 3G گوشی به سیستم روی یک چیپ 32 بیتی اسنپدراگون 200 تجهیز شده بود که هسته‌های پردازشگر آن از نوع Crotex-A7 بوده و پردازنده‌ی گرافیکی نسبتا ضعیف‌تر Adreno 302 در آن به کار گرفته شده بود

موتورولا Moto E

نسخه‌ی جدید این گوشی همراه با اندروید آب نبات چوبی عرضه خواهد شد و 8 گیگابایت فضای داخلی (دو برابر بیشتر از فضای داخلی نسخه‌ی قبل) را به همراه دارد. البته قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی نیز در این محصول لحاظ شده. دو عدد اسپیکر هم به منظور پخش هرچه بهتر صدای استریو در گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی استانداردهای بهتر ضد آب را به همراه داشته و باتری 2,390 میلی آمپری برای آن تدارک دیده شده است.

قیمت آن 150 دلار است و در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. مسلما با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این گوشی، نسخه‌ی پیشین آن با کاهش قیمت مواجه خواهد شد اما هنوز اطلاعات دقیق مربوط به این موضوع به دست نیامده. همچنین اطلاعاتی در رابطه با دو سیم کارته بودن این محصول هم به دست نیامده و باید تا روز عرضه‌ی آن منتظر ارائه شدن این اطلاعات از سوی موتورولا باشیم. به نظر شما این گوشی می‌تواند به عنوان یک میان رده خود را به خوبی معرفی کند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال