نسخه ای نازک تر از تلفن هوشمند لنوو Vibe X2 در راه است

چند ماه قبل در ماه سپتامبر لنوو تلفن هوشمند وایب ایکس 2 را با یدنه ی فلزی معرفی کرد. این تلفن هوشمند تنها در برخی بازارها عرضه شد و اکنون قرار است نسخه ی بزرگتر و نازک تر این تلفن هوشمند عرضه شود. این تلفن هوشمند از طریق یک مرکز مخابراتی در چین لو رفته […]

چند ماه قبل در ماه سپتامبر لنوو تلفن هوشمند وایب ایکس 2 را با یدنه ی فلزی معرفی کرد. این تلفن هوشمند تنها در برخی بازارها عرضه شد و اکنون قرار است نسخه ی بزرگتر و نازک تر این تلفن هوشمند عرضه شود.

این تلفن هوشمند از طریق یک مرکز مخابراتی در چین لو رفته است که به ما نشان میدهد وایب ایکس 2 ابتدا در چین عرضه خواهد شد. درحالی که تلفن هوشمند اورجینال 5 اینچی با رزلوشن صفحه نمایش 1080p است نسخه ی جدید تر آن 5.3 اینچی با همان رزلوشن است. این دستگاه با طول بیشتر و نازک تر طراحی شده، قطر نسخه ی جدید 6.8 میلیمتر است. پردازنده ی این دستگاه مدیا تک 8 هسته ای با کلاک 1.5 گیگاهرتز است.

وایب ایکس 2 قبلی برای خرید در دسترس است و از ویژگی های آن می توان به اندروید کیت کت، اتصال ال تی ای، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی اشاره کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان و مکان عرضه ی این نسخه از وایب ایکس2 وجود ندارد، اما به زودی اطلاعات دقیق تر و رسمی از شرکت لنوو خواهیم شنید.

لینک کوتاه  | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال