نسخه ی 64 گیگابایتی برای گلکسی آلفا

سامسونگ تا کنون از نسخه های 32 گیگاباتی پرچمدار جدیدش که قرار است رقیب آیفون 6 باشد سخن گفته بود. جای تعجب است که SamMobile ادعا می کند که اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه ی 64 گیگابایتی این تلفن هوشمند دریافت کرده است. گلکسی آلفا با توجه به بدنه ی فلزی اش از کارت حافظه […]

سامسونگ تا کنون از نسخه های 32 گیگاباتی پرچمدار جدیدش که قرار است رقیب آیفون 6 باشد سخن گفته بود. جای تعجب است که SamMobile ادعا می کند که اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه ی 64 گیگابایتی این تلفن هوشمند دریافت کرده است.

گلکسی آلفا با توجه به بدنه ی فلزی اش از کارت حافظه ی میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند! پس منطقی است که سامسونگ نسخه ی 64 گیگابایتی نیز برای این پرچمدار در نظر بگیرد.

این تلفن هوشمند با ویژگی هایی همچون پردازنده ی هشت هسته ای Exynos 5 و کیفیت Super AMOLED، آندوید 4.4.4، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی و باتری 1850 میلی آمپری در مراسم 13 آگوست سامسونگ رسما معرفی خواهد شد.

بعضی از فروشندگان آنلاین اکنون 549 پوند را برای پیش خرید این محصول پیشنهاد می دهند. به نظر می رسد این محصول سامسونگ بسیار گران قیمت باشد. به هر حال برای اطلاعات دقیق تر باید تا 13 آگوست منتظر بمانیم.

لینک کوتاه | منبع : Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال