نظر شما درباره یک چراغ قوه 100 وات چیست؟

چراغ قوه های معمولی با لامپ های رشته ای، عموما قدرتی برابر 2 تا 20 وات را دارا هستند و چراغ قوه های جدید که با LED روشن میشوند، معمولا با تعداد بالای لامپی که روی خود دارند، نهایتا 1 تا 5 وات مصرف دارند. اما حالا شرکت Wicked Lasers که عموما به ساخت و تولید لیزرهای قدرتمند […]

چراغ قوه های معمولی با لامپ های رشته ای، عموما قدرتی برابر 2 تا 20 وات را دارا هستند و چراغ قوه های جدید که با LED روشن میشوند، معمولا با تعداد بالای لامپی که روی خود دارند، نهایتا 1 تا 5 وات مصرف دارند.

اما حالا شرکت Wicked Lasers که عموما به ساخت و تولید لیزرهای قدرتمند مشهور است، یک چراغ قوه ساخته است که توسط لامپ هالوژن 100 وات روشن میشود و باتوجه به تمرکز نوری که دارد، میتواند هر چیزی که در نزدیکی اش بگیرید را به آتش بکشد!

نور خروجی این گجت جذاب برابر 4100 لومن اندازه گیری شده که مقدار واقعا زیادی است و با یک باتری شارژی 18.650 میلی آمپر (بله درست خواندید، حدود 19 هزار میلی آمپر) میتواند برای مدت 10 تا 40 دقیقه با توجه به توان خروجی انتخاب شده شب را برای شما روشن کند.

The Torch نام این ابرچراغ قوه 610 گرمی است که با قیمت 200 دلار از همین امروز و از طریق وبسایت شرکت سازنده (لینک) قابل سفارش است.

لینک کوتاه | منبع : slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال