آگهی کسب و کارها

قوی ترین و بهترین چراغ قوه جهان چیست؟

بهترین چراغ قوه جهان چیست؟ سوالی که خیلی از افراد ممکن است داشته باشد. برای دانستن این که قویترین چراغ قوه جهان چیست به سراغ بررسی چراغ قوه های معروف جهان رفتیم.

فرقی ندارد که کجا بروید هر کجا باشید چراغ قوه شارژی یک وسیله لازم و ضروری برای شما در شب خواهد بود. یک چراغ قوه قوی می تواند تمامی نیاز های معمولی شما به روشنایی در شب را برآورده سازد، ولی اگر نیاز به چراغ قوه حرفه ای داشته باشید و یک فعالیت حرفه ای مانند کوهنوردی و یا کمپینگ شبانه در طبیعت را دنبال می کنید بهتر است از بین بهترین چراغ قوه جهان  به انتخاب چراغ قوه مناسب بپردازید. یک چراغ قوه قوی در مواقعی که بخواهید فورا محیط را روشن کنید و اطراف خود را جستجو کنید، برای شما عالی خواهد بود.

ما در این مقاله بهترین چراغ قوه جهان و قویترین چراغ قوه جهان از لحاظ بردنوری و باتری و امکانات را به شما معرفی خواهیم کرد، تا با آن ها آشنا شوید. در ادامه ما به معرفی و بررسی این چراغ قوه ها می پردازیم.

1) بهترین چراغ قوه جهان: Imalent SR32

پادشاه بی چون چرای تاریکی شب!

بدون هیچ شک و شبه ای چراغ قوه Imalent SR32 بهترین چراغ قوه جهان از لحاظ شدت روشنایی است. ایمالنت SR32 با روشنی خیره کننده حداکثر 120/000 لومنسی خود به راحتی یک مکان سربسته را در شب برای شما روز می کند.( برای مقایسه بهتر است بدانید که یک لامپ رشته ای فقط 1300 لومنس نور می تاباند!) در این مدل، شما تنظیمات خاصی از چراغ قوه را در اختیار دارید و با یک دکمه مشخص می کنید نور چراغ قوه شارژی قوی شما به نور سرد(سفید) و یا به نور گرم (نور زرد مهتابی) متمایل باشد. تعداد حالات نور تولید شده به 7 مدل است.

این محصول، چراغ قوه با برد 2 کیلومتری است. با این که روی محصول بردنوری محصول در حدود 2.5 کیلومتر ذکر شده اما بردنوری واقعی این محصول 2 کیلومتری است که به آن چراغ قوه 2 کیلومتری هم می گویند. یعنی اگر شما در شب این چراغ قوه را با حداکثر نور روشن کنید تا 2 کیلومتر را برای شما روشن خواهد کرد و بردنوری موثر خواهد داشت! باتری چراغ قوه ایمالنت برای شما در کم نور ترین حالت 15 ساعت نوردهی خواهد کرد. در این چراغ قوه قوی یک صفحه OLED وظیفه نشان دادن میزان باتری را به شما دارد.

به دلیل گرمای زیاد تولیدی این چراغ قوه قوی یک فن تهویه در پایین چراغ قوه تعبیه شده تا گرمای تولید شده چراغ قوه به دست شما آسیب نزند و بتواند دمای تولیدی را کنترل کند که در این کار بسیار موفق بوده است. کیفیت ساخت این چراغ قوه ایملنت بسیار بالاست و محصول ضدآب و ضد گرد و غبار است.

مشخصات بهترین چراغ قوه جهان :

  • شدت نور (Lumens): 120,000 لومن
  • برد نوری (Beam Distance): 2000 متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity): 1,090,000 کندل
  • عمر باتری: 15 ساعت در حالت پایین‌ترین نور
  • میزان محافظت در برابر آب و گرد و غبار (IP Rating): IP56
  • تعداد حالت‌های نوردهی: 7 حالت مختلف شامل حالت‌های مختلف نور سرد و گرم، حالت مهتابی

اگر میخواهید قوی ترین چراغ قوه جهان را داشته باشید و عاشق بهترین ها هستید، این چراغ قوه ایمالنت برای شماست.

2)چراغ قوه Imalent SR16

این چراغ قوه شاید قوی ترین چراغ قوه جهان نباشد، اما قطعا در رده دوم بهترین چراغ قوه جهان قرار می گیرد. این چراغ قوه نیز همانند برادر خود که در بالا معرفی شد می تواند نوری خیره کننده تولید کند. چراغ قوه Imalent SR16 حداکثر روشنایی 55/000 لومنس را می تواند به شما تحویل دهد. این چراغ قوه در ساختار خود از 16 چراغ LED بسیارقوی بهره می برد. این مدل نیز همانند مدل قبلی دارای یک صفحه OLED برای نشان دادن میزان باتری است.

این چراغ در بیشترین درخشندگی می تواند تا 50 دقیقه دوام بیاورد. تعداد حالات نوری که میتوانید در این مدل انتخاب کنید به 6 حالت می رسد. اگر در کمترین حالت درخشندگی نوری از چراغ قوه استفاده کنید باتری آن تا 7 ساعت برای شما بدون کم و کاستی کار خواهد کرد.

مشخصات چراغ قوه Imalent SR16:

  • شدت نور (Lumens): 55,000 لومن
    برد نوری (Beam Distance):
     1700 متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity): 736,000 کندل
  • عمر باتری: 7 ساعت در حالت پایین‌ترین نور
  • میزان محافظت در برابر آب و گرد و غبار (IP Rating): IP56
  • تعداد حالت‌های نوردهی: 6 حالت مختلف شامل حالت‌های مختلف نور سرد و گرم، حالت مهتابی.

3) بهترین باتری: Acebeam X75

هم خدا را می خواهید هم خرما را؟!

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هم می خواهید چراغ قوه قوی داشته باشید و هم باتری قوی، این چراغ قوه شارژی مخصوص شماست. چراغ قوه قوی ولی بسیار محکم با کاربری خاص.

در عین حال که این وسیله چراغ قوه شارژی است، یک پاور بانک فوق العاده هم هست (در اصل اول پاور بانک بوده بعدا چراغ قوه شده!). شرکت Acebeam که همواره محصولاتش جزو لیست بهترین چراغ قوه جهان بوده در آخرین محصولات خود این غول چراغ قوه قوی را که شاید از لحاظی بتوان بهترین چراغ قوه جهان نامید را روانه بازار کرده است. این چراغ قوه از 8 عدد LED بسیار قوی بهره می برد و یکی از گزینه های چراغ قوه نگهبانی و چراغ قوه کوهنوردی است.

در این چراغ قوه قوی 4 عدد باتری 18650 میلی آمپری قابل شارژ به کار رفته که در کمترین حالت نوردهی تا 12.5 ساعت برای شما نور تولید خواهد کرد. در حداکثر حالت نوردهی اگر به صورت مداوم استفاده شود قادر است تا 36 دقیقه به فعالیت بپردازد.

مشخصات این چراغ قوه بزرگ قوی :

  • شدت نور (Lumens) : تا 60،000 لومن
  • فاصله پرتاب نور (Beam Distance) : تا 1،388 متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity) : تا 483،200 کندل
  • تعداد LED : 8 عدد CREE XHP70.2 LEDs
  • تعداد باتری : 4 عدد باتری 18650 قابل شارژ
  • حالت‌های نوردهی : دارای حالت‌های مختلف نوردهی با شدت های مختلف و حالت فلاش
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP Rating) : IPX8
  • موارد استفاده : مناسب برای کمپینگ، طبیعت‌گردی، اورژانس، کارهای صنعتی و نگهبانی

4) چراغ قوه : Olight Marauder 2 

اگر این چراغ در رتبه چهارم بهترین چراغ قوه های جهان قرار گرفته، دلیل بر ضعف آن نیست. چراغ قوه های OLIGHT همواره جزو بهترین چراغ قوه جهان هستند. اگر چراغ قوه ای می خواهید که عملکرد باتری بسیار طولانی داشته باشد. این چراغ قوه مخصوص شماست. در این چراغ قوه شما با یک غول باتری 54 وات بر ساعتی سروکار دارید. این چراغ قوه یکی از قوی‌ترین باتری های چراغ قوه را دراختیار دارد، به طوری که می تواند در حد بعضی از مدل های چراغ خورشیدی یا چراغ قوه خورشیدی   که با تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی ذخیره شده کار می کنند، رقابت کنند.

در ساختار این چراغ قوه 12 چراغ LED وجود دارد.که در دو حالت می تواند به روشن کردن محیط بپردازد:

حالت اول:

روشنای گسترده محیط که پرتوهای نور با تمرکز کم و به صورت پراکنده با زاویه نزدیک به 180 درجه محیط را روشن می کنند.

حالت دوم:

روشنایی نقطه ای که پرتوهای نور متمرکز شده و به صورت ذره بینی به روشن کردن محل با پرتوهای تقریبا موازی می پردازد.

این چراغ دل غارنوردان و طبیعت گردان را به سادگی می برد، آن هم فقط با باتری خود!

بهترین چراغ قوه جهان از لحاظ ساعات نوردهی

باتری که طراحی شده تا بتواند لوازم شارژی شما را هم شارژ کند و به عنوان پاوربانک نیز استفاده شود. در این مدل چراغ قوه شما می توانید تا 60 ساعت به نورپردازی بپردازید! فکر کنید چراغ قوه قوی دارید که 2/5 روز می تواند روشن بماند! به همین دلیل بهترین چراغ قوه جهان از لحاظ ساعات نوردهی همین مدل است. کیفیت ساخت این چراغ قوه بالاست و از استاندارد IPX8 پیروی می کند و ضدآب و ضد گردغبار است

  • شدت نور (Lumens) : 14,000 لومن
  • برد نوری (Beam Distance) : 800 متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity) : 160,000 کندل
  • عمر باتری : 59 ساعت در حالت پایین‌ترین نور
  • میزان محافظت در برابر آب (IP Rating) : IPX8
  • حالت‌های نوردهی : دارای حالت‌های نور مختلف شامل حالت فلاش و حالت‌های متنوع با شدت‌ها و زوایا مختلف

در این مقاله ما به بررسی و معرفی بهترین چراغ قوه جهان پرداختیم، اما چراغ قوه شارژی انواع مختلفی دارد که تنها بخش کوچکی از آن در مقاله بهترین چراغ قوه جهان معرفی شد.

تمامی چراغ قوه هایی که در لیست بهترین چراغ قوه جهان قرار گرفتند، جزو چراغ قوه شارژی دستی اند. یکی دیگر از مهمترین چراغ قوه شارژی ها، دسته چراغ قوه پیشانی شارژی (هدلایت شارژی) و چراغ قوه جیبی است.

بهترین چراغ قوه جهان - قوی ترین چراغ قوه جهان

برای خرید هر گونه وسیله ای باید به یک منبع مطمعن اعتماد کنید. چه بهتر که منبع مورد اعتماد شما اولین فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی و باغبانی و دامپروری نیز باشد.

فارم کالا فروشگاهی که 8 سال به صورت تخصصی به فروش انواع لوازم مورد نیاز کشاورزی، باغبانی و دامپروی می پردازد مرجع فروش انواع چراغ پیشانی شارژی، چراغ قوه دستی و چراغ قوه جیبی است. شما می توانید قبل از خرید با فارم کالا تماس گرفته و بعد از مشورت با کارشناس فروش، چراغ قوه شارژی مد نظر خود را تهیه کنید.

salb-techna