نکسوس 6 یک لامپ پنهان نوتیفیکیشن دارد!

گوگل به استفاده از لامپ ال ای دی نوتیفیکیشن در دستگاه هایش علاقه مند است اما بعضی اوقات نیز آنها را به کار نمی گیرد. در واقع گوگل هیچ گاه به کاربرانش اجازه نمی دهد که بدانند در دستگاه این لامپ وجود دارد. این اتفاق برای نکسوس 6 هم افتاد، این دستگاه یک لامپ نوتیفیکیشن […]

گوگل به استفاده از لامپ ال ای دی نوتیفیکیشن در دستگاه هایش علاقه مند است اما بعضی اوقات نیز آنها را به کار نمی گیرد. در واقع گوگل هیچ گاه به کاربرانش اجازه نمی دهد که بدانند در دستگاه این لامپ وجود دارد. این اتفاق برای نکسوس 6 هم افتاد، این دستگاه یک لامپ نوتیفیکیشن مخفی دارد و که اگر کاربر روت شده باشید می توانید از آن استفاده کنید.

این بار این لامپ در مکانی غیر معمول تعبیه شده، درست پشت محفظه ی گوشی نکسوس 6! این لامپ یک ال ای دی RGB است. البته امکان دارد این لامپ هم اصلا وجود نداشته باشد چون اپلیکیشنی آن را مدیریت نمی کند. حتی نمی توان رنگ این لامپ را به درستی انتخاب کرد، برخی از کاربران گزارش کرده اند فرقی ندارد که کدام رنگ را انتخاب می کنند، این لامپ در هر صورت سبز است. اگر چه در تصاویر رنگ های دیگر هم مشاهده می شود.

البته در تمامی دستگاه ها موتورلا تقریب این امکان وجود دارد. در موتو ایکس قدیمی و جدید و همه ی نسخه های دروید توربو این لامپ وقتی روشن می شود که باتری به قدری خالی شده باشد که صفحه نمایش روشن نشود. به هر حال این لامپ را نمی توان بخشی از نسکوس 6 دانست اما در هر صورت وجود دارد.

nexus-led-01

nexus-led-02

nexus-led-03

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال