نگرانی مدیران اچ تی سی از رکود بی سابقه ی سودآوری شرکت

چند روز پیش اخباری مبنی بر ناامید بودن اچ تی سی به فروشش در فصل سوم سال منتشر شد، چون پرچمدار فعلی این شرکت قابلیت رقابت با مدل های جدید سامسونگ و اپل را نخواهد داشت. اکنون گزارش مالی شرکت برای ماه جولای منتشر شده و به نظر میرسد نگرانی شرکت بی مورد هم نیست. […]

چند روز پیش اخباری مبنی بر ناامید بودن اچ تی سی به فروشش در فصل سوم سال منتشر شد، چون پرچمدار فعلی این شرکت قابلیت رقابت با مدل های جدید سامسونگ و اپل را نخواهد داشت. اکنون گزارش مالی شرکت برای ماه جولای منتشر شده و به نظر میرسد نگرانی شرکت بی مورد هم نیست. در آمدی که اکنون برای شرکت ثبت شده به هیچ عنوان از لحاظ آماری به پنج ماه گذشته شباهت ندارد.

شرکت تنها توانسته 353 میلیون دلار در طول این مدت کسب کند. سال گذشته شرکت تا ماه جولای توانسته بود 523 میلیون دلار کسب کند. این موضوع را می توان کاهش پنجاه درصدی سود این شرکت تایوانی عنوان کرد که می تواند زنگ خطری برای تولید کنندگان تلفن های هوشمند باشد. البته با این وضعیت عجیب است که ماه گذشته اچ تی سی اعلام کرد فصل دوم 2014 سودآور ترین فصل تاریخ شرکت بوده است.

باید به یاد داشته باشیم اچ تی سی با محصولات فوق العاده اش نتوانست جایگاهی مناسب در میان تولید کنندگان تلفن های هوشمند بیابد و به نظر می رسد تولید کنندگان چینی همچون لنووا، شیائومی و هوآوی موفق تر بوده اند. به نظر می آید اچ تی سی علیرغم کیفیت فوق العاده محصولاتش با مشکل بازاریابی و ضعف تبلیغات رو به روست که امیدواریم بتواند برای سال 2015 این مشکل را حل کند و به جایگاهی که مناسب اش هست، در بازار تلفن های هوشمند دست یابد.

لینک کوتاه | منبع : Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال