نیمی از کاربران دستگاه های اپل از آی او اس 8 استفاده می کنند

آی او اس 8 از ابتدا مورد استقبال نبود و اگر شما هم با آن کار کرده باشید بدون شک ایرادات و مشکلات آن را در نسخه اولیه تأیید می کنید. ایرادات مربوط به کیبوردهای جانبی، مشکل بلوتوث درآیفون ها و مشکل نمایش صفحه آبی در آیپدها از شایع ترین مشکلات آی او اس ۸ […]

آی او اس 8 از ابتدا مورد استقبال نبود و اگر شما هم با آن کار کرده باشید بدون شک ایرادات و مشکلات آن را در نسخه اولیه تأیید می کنید. ایرادات مربوط به کیبوردهای جانبی، مشکل بلوتوث درآیفون ها و مشکل نمایش صفحه آبی در آیپدها از شایع ترین مشکلات آی او اس ۸ بودند. حتی برخی این آپدیت از آی او اس نامناسب ترین نسخه آی او اس تاکنون دانسته اند. اما با این وجود جالب است بدانید که هم اکنون بیش از ۵۰ درصد دستگاه های آی او اس به نسخه ۸ این سیستم عامل آپدیت شده اند.

بر اساس گزارشی که اپل اعلام کرده هم اکنون ۵۲ درصد دستگاه های اپل به آی او اس ۸ آپدیت شده اند. ۴۳ درصد از آی او اس ۷ استفاده می کنند و ۵ درصد نیز نسخه های پایین تر از ۷ را ترجیح داده اند.

big

اپل اعلام کرده که این اطلاعات را براساس مراجعه کاربران به فروشگاه اپلیکیشن اپل بدست آورده است. در ابتدای ماه اکتبر این عدد برای آی او اس ۸ حدود ۴۸ درصد بوده اما در یک ماه گذشته ۴ درصد رشد داشته و به ۵۲ درصد رسیده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال