هاردهای جامد ویژن تک، این بار به اندازه ی یک فلش درایو!

ویژن تک با معرفی محصول جدیدش امیدوار است بتواند در بازار، بهتر از گذشته ظاهر شود. این محصول متفاوت، همان هارد جامد و بسیار پر سرعت شرکت ویژن تک می باشد که با مهندسی های انجام شده بر روی آن، اندازه ی آن بسیار کوچک شده است و می توان آن را درون جیب قرار […]

ویژن تک با معرفی محصول جدیدش امیدوار است بتواند در بازار، بهتر از گذشته ظاهر شود. این محصول متفاوت، همان هارد جامد و بسیار پر سرعت شرکت ویژن تک می باشد که با مهندسی های انجام شده بر روی آن، اندازه ی آن بسیار کوچک شده است و می توان آن را درون جیب قرار داد. همچنین، رابط اتصال دهنده ی این هارد جامد نیز USB 3.0 می باشد.

در واقع، ویژن تک حرکتی انقلابی را انجام داده است و با عرضه ی این محصول جدید، می توان کم کم از فلش درایو های پر هزینه و کم سرعت دور شد. این هارد ها در عین کوچکی و زیبایی، سرعت بسیار بالایی نیز دارند و می توانند اطلاعات را با سرعت بسیار خوبی انتقال دهند و این موضوع، درست همان چیزی است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.

این هارد جامد با سیستم عامل های مختلفی همچون ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارد. اما ویژگی دیگری که این هارد جامد کوچک دارد، قابلیت نصب ویندوز بر روی آن است. کاربران می توانند ویندوز 8 یا ویندوز 8.1 را بر روی این هارد جامد نصب کرده و همانند یک درایو بوتیبل از آن استفاده کنند و یا همچون یک ویندوز قابل حمل، از تمامی امکانات ویندوز به صورت کامل استفاده کنند. با انجام این کار، شما می توانید بر روی یک دستگاه که از سیستم عامل مک بهره می برد، یک ویندوز نیز داشته باشید، موضوعی که شاید پیش از این چندان امکان پذیر نبوده است.

VisionTek_USB_Pocket_SSD_01

سرعت بالای آن نیز سبب شده است تا سرعت Read این هارد جامد برابر با 455MB/S و سرعت Write آن با 440MB/S برابر شود که چیزی 2 برابر سرعت فلش درایو های پر سرعت بازار می باشد. طبق گفته ی ویژن تک، هارد های جامد و کوچک این شرکت در دو حجم 120 گیگابایتی و با قیمت 109.99 دلار و حجم 240 گیگابایتی و با قیمت 174.99 دلار عرضه می شوند که از لحاظ کارایی/قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند.

به هر حال این آغاز راه است و امکانات زیادی که این هارد جامد کوچک و قابل حمل برای شما به ارمغان می آورد، می توان ساده ترین کارهای ممکن باشد و احتمال دارد شرکت های دیگر نیز با عرضه ی این محصولات، امکانات بیشتر و بهتری را برای کاربران به همراه داشته باشند.

نظر شما چیست؟ آیا ویژن تک موفق خواهد شد با عرضه ی این محصولات در بازار موفق شود؟ البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشیم که از نظر بسیاری از کاربران، حجم و سرعت بسیار بالای این هارد جامد، شاید دلیل قانع کننده ای برای پرداخت 174 دلار نباشد…

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال