هارد جامد و فوق العاده قدرتمند جی.اسکیل، با رابط PCI-Express معرفی شد!

امروز شرکت بزرگ G.SKILL، هارد جامد و جدید خود را با رابط PCI-Express معرفی کرد و نام این سری جدید از هارد های خود را Phoenix Blade نام گذاری کرد. سری جدید هارد های این شرکت از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را سریعترین هارد جامد حاضر دانست! هارد های جدید […]

امروز شرکت بزرگ G.SKILL، هارد جامد و جدید خود را با رابط PCI-Express معرفی کرد و نام این سری جدید از هارد های خود را Phoenix Blade نام گذاری کرد. سری جدید هارد های این شرکت از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را سریعترین هارد جامد حاضر دانست!

هارد های جدید سری Phoenix Blade شرکت جی.اسکیل با قدرت و سرعت بسیار بالایی که دارند، کاملا مناسب کارهایی همچون گیم، طراحی، ساخت فیلم و کارهای گرافیکی می باشد. نکته ی قوت این هارد تنها سرعت بسیار بالای آن نیست، بلکه ظرفیت 480 گیگابایتی آن نیز از نقاط قوت آن به حساب می آید.

رابط PCI-Express این سری از هارد ها، کمی بزرگتر از هارد جامد و پر سرعت شرکت اپیسر می باشد و اندازه ی آن x8 خواهد بود و اگر بخواهید از تکنولوژی RAID0 بهره مند شوید باید آن را بر روی شکاف x4 نصب کنید.

هارد های جامد سری Phoenix Blade شرکت جی.اسکیل تمامی مرزهای سرعت را در هم شکسته است و سرعت انتقال اطلاعات و Read و Write آن برابر با 2000 مگابایت در ثانیه می باشد که رکورد جدیدی محسوب می شود و میتوان آن را سریعترین هارد جامد نام نهاد.

شاید چندان نیازی به گفتن نباشد اما هارد های سری Phoenix Blade از تمامی سیستم های هوشمند روز بهره می برند و با استفاده از فن آوری S.M.A.R.T، کاربران قادر خواهند بود تا سلامت هارد خود را به صورت کامل نظاره کنند. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این هارد ها را مشاهده نمایید.

81a 81b

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال