هارد جامد HyperX Predator شرکت Kingston، سرعتی معادل با 1400MB/s خواهد داشت! (CES 2015)

یکی از اولین هارد های جامدی که در نمایشگاه CES 2015 به نمایش در آمده است، هارد جامد پر سرعت HyperX Predator شرکت کینگ استون می باشد که قرار است بر پایه ی چیپ Marvell 88SS9293 روانه ی بازار شود. این هارد جامد قدرتمند و پر سرعت، با استفاده از شکاف PCI-e بر روی مادربورد قرار خواهد […]

یکی از اولین هارد های جامدی که در نمایشگاه CES 2015 به نمایش در آمده است، هارد جامد پر سرعت HyperX Predator شرکت کینگ استون می باشد که قرار است بر پایه ی چیپ Marvell 88SS9293 روانه ی بازار شود. این هارد جامد قدرتمند و پر سرعت، با استفاده از شکاف PCI-e بر روی مادربورد قرار خواهد گرفت و می تواند سرعتی برابر با 1400MB/s را روانه ی بازار کند.

کانکتوری که می تواند این هارد را به مادربورد متصل نماید، M.2 بوده و اندازه ی آن x4 و از نسل دوم از شکاف های PCI-e می باشد که نتیجه ی آن، سرعت خواندن اطلاعات (Read) تا 1400MB/s و سرعت نوشتن اطلاعات (Write) تا سرعت 1000MB/s می باشد. همچنین، قرار است این هارد در حجم های بالای 240 گیگابایتی و 480 گیگابایتی، از ماه فوریه روانه ی بازار شوند. از سوی دیگر، این شرکت در حال آماده سازی مدل 960 گیگابایتی از این هارد می باشد و قرار است آن را در سه ماهه ی اول یا دوم سال 2015 وارد بازار کند.

اما یکی از موضوعاتی که در این میان وجود دارد، این است که مادربورد هایی که این شکاف های M.2 را بر روی خود ندارند، چگونه می توانند از این هارد های جامد استفاده کنند؟ آیا راه حلی برای آن وجود دارد یا تنها باید مادربورد خود را عوض کرد؟

پاسخ این است که شرکت کینگ استون یک آداپتر جدید را با نام HHHL (به معنای half-hight halg-length) طراحی کرده است که می توانید هارد HyperX Predator خود را به وسیله ی آن، به مادربورد خود متصل کنید و از سرعت بی اندازه ی این هارد های جامد که قابلیت انجام سنگین ترین کارها را به صورت همزمان دارند، استفاده کنید.

این هارد های جامد سرعتی خارق العاده را می توانند به همراه داشته باشند و عملا محدودیت های پورت های SATA III که سقف سرعت آنها 6Gb/s می باشد، برداشته می شود. هارد جامد HyperX Predator سریع ترین هارد جامد جهان تا این لحظه می باشد و کینگ استون تمام همکاری های لازم را با Marwell به عمل آورده است تا بتواند بیشترین سرعت ممکن را در هارد های HyperX Predator به ارمغان آورد.

محصولات سری HyperX شرکت کینگ استون از سرعت و ویژگی های تامل برانگیزی برخوردار هستند و سرعت فوق العاده بالایی دارند. این سری از محصولات را می توانیم در حافظه های DDR3 و DDR4، حافظه های  ذخیره سازی جانبی، هارد های جامد و حتی هدست های این شرکت مشاهده نماییم. در کنار سرعت و ویژگی های فوق العاده، سری HyperX به علت نوآوری و کیفیت بسیار بالایی که دارند نیز در جهان شناخته شده هستند و یکی از ارکان اصلی دنیای گیم به حساب می آیند به گونه ای که اسپانسر اصلی Intel Extreme Masters بوده و در تمامی نمایشگاه های GamesCom, PAX, DreamHack, Brasil Game Show و China Joy حضور دارند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال