گارمین سه ساعت هوشمند Fenix جدید معرفی کرد

برای خرید ساعت‌های‌هوشمند، انتخاب‌های بسیار زیادی پیش روی شما قرار گرفته اما اگر از جمله گیک‌های دنیای تکنولوژی هستید و به ورزش علاقه‌ی بسیاری دارید بهتر است نگاهی هرچند کوتاه به محصولات جدید شرکت گارمین در مراسم CES بیندازید. سری جدید ساعت‌هوشمند Fenix از سوی شرکت گارمین امروز در مراسم CES رونمایی شد. هر سه ساعت […]

برای خرید ساعت‌های‌هوشمند، انتخاب‌های بسیار زیادی پیش روی شما قرار گرفته اما اگر از جمله گیک‌های دنیای تکنولوژی هستید و به ورزش علاقه‌ی بسیاری دارید بهتر است نگاهی هرچند کوتاه به محصولات جدید شرکت گارمین در مراسم CES بیندازید. سری جدید ساعت‌هوشمند Fenix از سوی شرکت گارمین امروز در مراسم CES رونمایی شد.

هر سه ساعت جدید شرکت گارمین دارای دو سنسور جی‌پی‌اس و GLONASS برای اندازه‌گیری موارد مختلفی نظیر سرعت، میزان ضربان قلب، فاصله و شتاب هستند و آپشن‌های زیادی همچون دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، اسکی و حتی گلف دارند. این سه ساعت از سیستم پیشرفته‌ی QuickFit نیز برای تعویض هرچه سریع‌تر بندهای ساعت پشتیبانی می‌کنند.

در ابتدا نگاهی به اولین ساعت جدید گارمین، Fenix 5 می‌اندازیم. این ساعت دارای نمایشگری با قطر 47 میلی‌متری بوده و باتری آن با یک‌بار شارژ می‌تواند تا دو هفته ساعت را روشن نگه‌ دارد. گارمین مدعی شده که این ساعت در حالتی به نام Racing که جی‌پی‌اس و ضربان‌ قلب آن فعال می‌شود می‌تواند تا 20 ساعت به طور مداوم جواب‌گوی کاربر باشد. لبه‌های نمایشگر این ساعت که از جنس استیل ضد زنگ است به عنوان یک آنتن نیز عمل می‌کنند. ضربان‌سنج این ساعت در هنگام دویدن شما، میزان ضربان قلب را به صورت تصویری عمودی نشان می‌دهد تا کاربر در هنگام دویدن مشکلی را در این زمینه احساس نکند.

در این ساعت حتی میزان مصرف اکسیژن کاربر طی مدت زمان یک دقیقه با توجه به فعالیت وی سنجیده می‌شود و از دیگر قابلیت‌های آن پیشنهاد برنامه‌ی ریکاوری بعد از ورزش است.

دیگر ساعت‌هوشمند معرفی شده توسط گارمین، Fenix 5S نام گرفته که نسخه‌ی کوچک‌تر ساعت Fenix 5 است. این ساعت 43 میلی‌متری طراحی ظریف‌تری داشته و می‌تواند تا 13 ساعت و در حالت Racing جواب‌گوی کاربر باشد.

البته کوچک‌تر بودن این ساعت نسبت به ساعت قبلی بدین معنا نیست که گارمین ویژگی‌های کمتری را در این ساعت قرار داده است. Fenix 5S که بیشتر برای خانم‌ها در نظر گرفته شده با بندهای متعدد و پشتیبانی از قابلیت QuickFit روانه بازار می‌شود. تمامی ویژگی‌هایی که پیش از این برای ساعت قبلی اشاره کردیم در این ساعت نیز وجود خواهد داشت.

قدرت‌مند‌ترین ساعت‌هوشمند گارمین Fenix 5X نام گرفته است. این ساعت غول‌پیکر 51 میلی‌متری، به قابلیت‌های به‌روزتری مجهز شده است. نقشه‌ی توپوگرافیک کشور آمریکا به طور کامل بر روی این ساعت قرار گرفته و علاوه بر این، چندین نقشه‌ی پیشرفته‌ی دیگر نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است. با استفاده از این نقشه‌ها و دو برنامه‌ی جدید موسوم به  Round Trip Run و Round Trip Ride، ساعت با توجه به میزان زمان کاربر و وقت مورد نیاز، برنامه‌ی ورزشی جدید را با مسیرهای متفاوت به کاربر پیشنهاد می‌دهد. مهم‌تر از همه این که این ساعت به وای‌فای و شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود مجهز شده است.

هر سه ساعت را می‌توانید از وب‌سایت رسمی شرکت گارمین خریداری کنید؛ دو ساعت اول 600 دلار و ساعت پیشرفته‌تر شرکت گارمین 700 دلار قیمت گرفته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال