سونی اسپیکرها و هدفون‌های جدید Extra Bass را معرفی کرد

سونی که در مهر ماه سال جاری از سری هدفون‌های نویز‌کنسلینگ MDR-1000X رونمایی کرده بود امروز در رویداد CES سری جدید هدفون‌های درون گوشی و بلوتوث Extra Bass را به نمایش گذاشت. در ابتدا نگاهی به دو هدفون درون‌گوشی بی‌سیم MDR-XB950N1 و MDR-XB950B1 خواهیم انداخت که مهم‌ترین تفاوت میان این دو، قابلیت حذف صدای محیط یا همان نویز کنسلینگ […]

سونی که در مهر ماه سال جاری از سری هدفون‌های نویز‌کنسلینگ MDR-1000X رونمایی کرده بود امروز در رویداد CES سری جدید هدفون‌های درون گوشی و بلوتوث Extra Bass را به نمایش گذاشت. در ابتدا نگاهی به دو هدفون درون‌گوشی بی‌سیم MDR-XB950N1 و MDR-XB950B1 خواهیم انداخت که مهم‌ترین تفاوت میان این دو، قابلیت حذف صدای محیط یا همان نویز کنسلینگ است که در مورد دوم این ویژگی دیده نمی‌شود. سونی برای هرچه بهتر کردن رابطه‌ی بلوتوث این دو هدفون، از NFC استفاده کرده است.

در حالی که به گفته‌ی سونی، هدفون بی‌سیم  MDR-XB950B1 می‌تواند تا 18 ساعت به طور مداوم کار کند، قابلیت نویز کنسلینگ  MDR-XB950N1 باعث نشده تا این مدت زمان کارکرد این هدفون کاهش یابد بلکه حتی نسبت به هدفون قبلی نیز با افزایش مواجه شده است. محصول جدید سونی با قابلیت نویز کنسلینگ می‌تواند تا 22 ساعت به طور مداوم روشن بماند. سونی برای دو هدفون جدید خود، برنامه‌ای مخصوص گوشی‌های‌هوشمند را با نام Connect منتشر کرده که کاربر با استفاده از این برنامه می‌تواند محیط قرار گرفته را نظیر باشگاه ورزشی، خیابان، ساحل یا … مشخص کند. این برنامه همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد تا سطح بیس مورد نیاز خود را انتخاب کند. با وجود این برنامه، کاربر در هدفون MDR-XB950N1 می‌تواند در صورت نیاز قابلیت نویز کنسلینگ را نیز خاموش کند.

سونی علاوه بر دو محصول بالا، از هدفون درون‌گوشی با سیم MDR-XB550AP نیز رونمایی کرد که قرار است در پنج رنگ متفاوت روانه بازار شود. همچنین هدفون جدید اسپرت سونی موسوم به MDR-XB510AS ضد آب بوده تا کاربران در مورد خیس شدن این هدفون نیز نگرانی نداشته باشند. متاسفانه سونی در مورد قیمت محصولات جدید خود اطلاع‌رسانی انجام نداه و تاریخ عرضه‌ی این هدفون‌ها را بهار سال آینده بیان کرده است.

اگر به دنبال خرید اسپیکرهای بلوتوث‌ هستید به نظر می‌رسد سری جدید اسپیکرهای بلوتوث Extra Bass بتواند نیاز شما را برآورده کند. سونی در رویداد CES قابلیتی جدید را به اسپیکرهای خود اضافه کرده است؛ قابلیتی که طی چند سال گذشته در برخی از اسپیکرها دیده شده و حالا سونی آن را برای اسپیکرهای بلوتوث خود قرار داده است. با اسپیکرهای جدید سونی می‌توانید ایفکت‌های نوری را بر روی اسپیکر پیاده کنید.

سه اسپیکر بلوتوث جدید سونی با توجه به اندازه SRS-XB40، SRS-XB30 و SRS-XB20 نام گرفته‌اند که هر کدام از این اسپیکرها به قابلیت‌های ایفکت نوری مجهز شده‌اند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند اسپیکرهای مورد اشاره را به ده اسپیکر دیگر نیز متصل کند. سونی برای این سه اسپیکر، برنامه‌ی SongPal را برای گوشی‌های‌هوشمند منتشر کرده که قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در مدل SRS-XB40، برنامه‌ای جداگانه تحت عنوان SRS-XB40 منتشر شده که قابلیت کنترل چراغ‌های اسپیکر و میزان صدای آن را نیز دارد.

سونی علاوه بر سه مدل بالا، از اسپیکر کوچک 3 در 3 اینچی SRS-XB10 هم رونمایی کرد که همانند اسپیکرهای بالا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. سونی برای این سری از اسپیکرها نیز تاریخ عرضه‌ی دقیقی را مشخص نکرده و قرار است در بهار سال آینده آن‌ها را روانه بازار کند. قیمت اسپیکرهای مذکور نیز هنوز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال