رنگ‌های جدید Mi Note 2 شیائومی در CES رونمایی شد

معمولا سامسونگ بعد از عرضه‌ی یک گوشی‌هوشمند تصمیم می‌گیرد تا رنگ‌های جدیدی را برای همان گوشی بعد از گذشت چند ماه معرفی کند. این بار نوبت به شیائومی شده تا همان استراترژی به نسبت موفق سامسونگ را پیاده کند. روز گذشته این شرکت چینی از رنگ سفید پرچم‌دار فعلی خود موسوم به Mi Mix رونمایی […]

معمولا سامسونگ بعد از عرضه‌ی یک گوشی‌هوشمند تصمیم می‌گیرد تا رنگ‌های جدیدی را برای همان گوشی بعد از گذشت چند ماه معرفی کند. این بار نوبت به شیائومی شده تا همان استراترژی به نسبت موفق سامسونگ را پیاده کند. روز گذشته این شرکت چینی از رنگ سفید پرچم‌دار فعلی خود موسوم به Mi Mix رونمایی کرد و امروز نیز برای فبلت Mi Note 2 چند رنگ جدید هرچند عجیب معرفی کرده است. پیش از این، فبلت Mi Note 2 در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای روانه بازار شده بود.

شیائومی از رنگ‌های سبز، صورتی و بنفش گوشی‌هوشمند Mi Note 2 در مراسم CES رونمایی کرد. رنگ‌های معرفی شده که به نظر می‌رسد فعلا در کشور چین عرضه شوند ممکن است نهایتا در دیگر بازارها نیز دیده شوند. برخلاف رنگ صورتی که معمولا در برخی از گوشی‌ها شاهد آن بوده‌ایم، دو رنگ دیگر برای  Mi Note 2 باعث شده تا این فبلت به یکی از منحصر‌به‌فردترین فبلت‌های موجود در بازار تبدیل شود. به عنوان مثال معمولا رنگ بنفش را در گوشی‌های‌هوشمند ندیده‌ایم اما شیائومی برای  Mi Note 2 این رنگ را در نظر گرفته است.

مسئله‌ای که حائز اهمیت بوده این است که آیا کسی تمایل به خرید رنگ‌های جدید گوشی‌ شیائومی دارد یا خیر. طبیعتا اگر استقبال مناسبی از این گوشی به عمل آید ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور، دیگر شرکت‌ها نیز برای عرضه‌ی رنگ‌های خاص دست به کار شوند.

فعلا شیائومی در مورد قیمت رنگ‌های جدید  Mi Note 2 اطلاعات جدیدی را منتشر نکرده و حتی زمان عرضه‌ی نسخه‌های جدید فبلت مورد اشاره نیز مشخص نشده است. درهر صورت مشخصه‌های فنی نسخه‌های جدید  Mi Note 2 با نسخه‌های پیشین تفاوتی نخواهد داشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال