هارد جامد Samsung 840 EVO TLC NAND و مشکلات پایین سرعت خواندن!

اطلاعاتی که روز گذشته توسط TechReport منتشر شده است، نشان می دهد که هارد جامد 840EVO TLC NAND شرکت سامسونگ همچنان از مشکلات سرعت پایین خواندن (Read Speed) رنج می برد. این موضوع از چند ماه پیش که در ابتدای عرضه ی این هارد جامد وجود داشت، قرار بود با عرضه ی Firmware ای که سامسونگ عرضه […]

اطلاعاتی که روز گذشته توسط TechReport منتشر شده است، نشان می دهد که هارد جامد 840EVO TLC NAND شرکت سامسونگ همچنان از مشکلات سرعت پایین خواندن (Read Speed) رنج می برد. این موضوع از چند ماه پیش که در ابتدای عرضه ی این هارد جامد وجود داشت، قرار بود با عرضه ی Firmware ای که سامسونگ عرضه کرده بود حل شود، اما به نظر می رسد جدال همچنان ادامه دارد!

سامسونگ اعلام کرده بود که این مشکل به علت وجود باگ و ایراداتی که در بخش الگوریتم خواندن سلول ها (Cell) و بخش های مختلف این هارد وجود دارد، می باشد…اما هنوز این مشکل برطرف نشده است و بروزرسانی ای که سامسونگ عرضه کرده بود، برای حل این موضوع کافی نبوده است.

Samsung 840 EVO TLC NAND still suffering from read speed slowdowns read speed result

تصویری که از تست سرعت خواندن هارد جامد Samsung 840 EVO TLC NAND در بالا و نرم افزار HD Tach مشاهده می کنید، نشان می دهد که این موضوع همچنان وجود دارد و همچنان سرعت خواندن، فوق العاده پایین است و میزان آن تنها 35.1MB/S می باشد!

اما موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید اطلاعاتی که قصد انتقال آنها را داشتیم، مربوط به سه ماه گذشته بوده است که در این هارد ذخیره شده است و پس از اینکه این هارد فرمت را کردیم، مشاهده کردیم که سرعت خواندن به رقم بالای 430MB/S رسید، میزانی که در حالت عادی باید اینگونه باشد.

باید منتظر باشیم تا ببینیم سامسونگ به جهت رفع این موضوع چه کاری انجام می دهد…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال