هدست های گیمینگ سری FORCE H گیگابایت معرفی شدند

سری جدید هدست های شرکت گیگابایت که از سری FORCE H می باشند، در 5 مدل مختلف معرفی شده اند که هر کدام از آنها، ویژگی های خاصی را به همراه دارند و می توانند مناسب با سلیقه ی افراد مختلف و برای کارهای مختلف انتخاب بشوند. پرچم دار این سری از هدست های شرکت گیگابایت، […]

سری جدید هدست های شرکت گیگابایت که از سری FORCE H می باشند، در 5 مدل مختلف معرفی شده اند که هر کدام از آنها، ویژگی های خاصی را به همراه دارند و می توانند مناسب با سلیقه ی افراد مختلف و برای کارهای مختلف انتخاب بشوند.

پرچم دار این سری از هدست های شرکت گیگابایت، مدل H7 می باشد که با پشتیبانی از فن آوری دالبی دیجیتال، از صدای 7.1 کاناله بهره می برد. مدل پایین تر و دومین پرچم دار این سری، مدل H5 می باشد که با صدای 5.1 کاناله ی حقیقی خود، می تواند یک انتخاب مناسب برای گیمرها باشد.

GIGABYTE_FORCE_H1_01

اما مدل های پایین تر این سری، مدل های H3 و H3X می باشد که از نئودیمیوم 50 میلی متری ساخته شده اند و با بیس و کیفیت فوق العاده بالای خود، می توانند هر فردی را که به شنیدن موسیقی علاقه دارد، راضی کنند. آخرین مدل از این سری، مدل H1 می باشد که با پشتیبانی از نکنولوژی بلوتوث، قابل حمل خواهد بود.

در کنار اینکه هر کدام از هدست های سری FORCE H شرکت گیگابایت، ویژگی های خاص خود را دارند، اما گیگابایت از طراحی فوق العاده آنها نیز سخت گفته است. تمامی این هدست ها، با طراحی ارگونومیک خود، می توانند از هر هدست دیگری راحت تر باشند و شما را در زمان های طولانی تر به هنگام استفاده از آنها، یاری کنند.

GIGABYTE_FORCE_H3X_01

شکل چند ضلعی نا متقارن این هدست، باعث شده است تا این سری از هدست های گیگابایت به خوبی بر روی سر جای گیرند و راحتی فوق العاده را به ارمغان بیاورند. در واقع، شکلی که در ساخت این هدست ها به کار گرفته شده است، تنها برای مفهوی و جنگنده تر کردن این هدست ها نیست، بلکه نتیجه ی مهندسی فوق العاده ی شرکت گیگابایت می باشد…

هدست H3X در ماه اکتبر و سایر مدل های این سری، در زمستان عرضه خواهند شد.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال