هندوستان، نقطه عطفی برای اَپل

وقتی نام اَپل در کنار بازارهای قاره پهناور آسیا شنیده می شود، شاید اولین کشوری که به ذهنمان خواهد رسید، «چین» خواهد بود. ولی باید اسم هندوستان تاریخی را نیز کنار چین بیاوریم، کشوری تاریخی که آشتی خوبی با تکنولوژی کرده و توانسته تکنولوژی را در کنار حفظ فرهنگ و تاریخ اش ، توسعه دهد. […]

وقتی نام اَپل در کنار بازارهای قاره پهناور آسیا شنیده می شود، شاید اولین کشوری که به ذهنمان خواهد رسید، «چین» خواهد بود. ولی باید اسم هندوستان تاریخی را نیز کنار چین بیاوریم، کشوری تاریخی که آشتی خوبی با تکنولوژی کرده و توانسته تکنولوژی را در کنار حفظ فرهنگ و تاریخ اش ، توسعه دهد.

طبق تازه ترین خبر که امروز منتشر شد، شرکت اَپل توانسته است در کمتر از یک سال، به فروش بیشتر از یک میلیون آیفون در هند برسد که نقطه عطفی برای اَپل و همچنین برای اقتصاد هندوستان می باشد.

طبق گزارشات  موسسه های تحقیقات صنعتی، اَپل قبل از آنکه سال مالی 2014 تمام شود، موفق به فروش 1.02 میلیون گوشی آیفون شده است و این در حالی است این خبر بیشتر از آنکه برای اَپل اهمیت داشته باشد، برای هندوستان و سایر شرکت های رقیب، مهم جلوه کرده است.

اگر به گزارشات شرکت اَپل که هر 3 ماه به طور منظم توسط سایت اَپل منتشر می شود، توجه کنید متوجه خواهید شد که سال مالی شرکت (fiscal year) در 30 سپتامبر تمام می شود و کارشناسان پیش بینی می کنند که این رقم تا 30 سپتامبر، به 1.1 میلیون گوشی خواهد رسید.

apple-iphone-5-black-Copy

نکته با تامل این خبر، می تواند میزان 45.7 درصدی مدل iPhone 5s 16 G در میان همه ی مدل های دیگر آیفون باشد که این نیز نشانگر تمایل بیشتر کاربران آیفون به تجربه کردن آخرین مدل گوشی هایشان است.

به نظر شما آمار فروش آیفون در ایران می تواند نقطه ی عطفی برای اَپل باشد؟!!

منبع

tech-news

Cult of Mac

The Economic Times

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال