هوآوی ساعت هوشمند اندروید ویئر را برای سال 2015 عرضه خواهد کرد

حالا میتوانید هوآوی را هم به لیست تولیدکنندگانی اضافه کنید که ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید ویئر عرضه کرده و یا خواهند کرد. این تولیدکننده یک ساعت هوشمند به نام Huawei TalkBand B1 در اوایل سال 2015 عرضه خواهد کرد. این دستگاه عمر باتری 6 روزه را از طریق ترکیب باتری 90 میلی آمپری با […]

حالا میتوانید هوآوی را هم به لیست تولیدکنندگانی اضافه کنید که ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید ویئر عرضه کرده و یا خواهند کرد. این تولیدکننده یک ساعت هوشمند به نام Huawei TalkBand B1 در اوایل سال 2015 عرضه خواهد کرد. این دستگاه عمر باتری 6 روزه را از طریق ترکیب باتری 90 میلی آمپری با مصرف کم صفحه نمایش به ارمغان می آورد. TalkBand B1 با هر گوشی اندروید 2.3 یا بالاتر و هر اپل آیفونی با آی او اس 5 یا بالاتر کار خواهد کرد.

مدیر عامل هوآوی Richard Yu، گفته است که ساعت هوشمند اندروید ویئر این شرکت بسیار نوآورانه و زیبا است. او همچنین گفت که این دستگاه مانند Samsung Gear S کار خواهد کرد. این ساعت نزدیکترین چیزی است که می توانید به عنوان یک گوشی هوشمند بر روی مچ دست خود استفاده کنید، همانطور که پوشیدنی قدرتمند Tizen اتصال 3G را ارائه می دهد، این ساعت نیز به کاربران اجازه می دهد تماس و متن ارسال و یا دریافت کرده، و همچنین نوتیفیکیشن های تلفن هوشمند شما را دریافت کرده و به شما نشان دهند.

بازار ساعت های هوشمند این روزها کمی شلوغ تر شده و تولیدکنندگان را به ایجاد تغییراتی در ویژگی ها وادار می کند که باعث می شود ساعت آن ها در این بازار شلوغ ایستادگی کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال