هوآی هانر 6 نسخه ی Extreme رسما معرفی شد

امروز در رویدادی که در شهر بیجینگ چین توسط هوآوی برگزار گردید تلفن هوشمند هوآوی هانر 6 نسخه ی اکستریم رونمایی شد که با آخرین پردازنده ی شرکت Kirin 928 پشتیبانی می شود. این پردازنده ی 2 گیگاهرتزی دارای 8 هسته است و با 3 گیکابایت حافظه ی رم و پردازنده ی گرافیکی T628MP4 همراهی […]

امروز در رویدادی که در شهر بیجینگ چین توسط هوآوی برگزار گردید تلفن هوشمند هوآوی هانر 6 نسخه ی اکستریم رونمایی شد که با آخرین پردازنده ی شرکت Kirin 928 پشتیبانی می شود. این پردازنده ی 2 گیگاهرتزی دارای 8 هسته است و با 3 گیکابایت حافظه ی رم و پردازنده ی گرافیکی T628MP4 همراهی می شود. البته منتظریم در مقایسه ها تفاوت سرعت این پردازنده را با همتای قبلی اش Kirin920 که در هوآوی هانر 6 به کار گرفته شده بود را ببینیم.

این تلفن هوشمند دارای ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 1080p و آندروید 4.4 کیت کت است. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به 32 گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و باتری 3100 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

هوآوی تنها 9999 دستگاه از هوآوی هانر 6 نسخه ی اکستریم تولید خواهد کرد و با قیمتی حدود 489 دلار به بازار عرضه می کند. از 21 اکتبر می توانید این تلفن هوشمند را پیش خرید کنید.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال