وان پلاس وان در تست آنتوتو رکورد ها را شکست!

درحالی که شرکت تازه تاسیس وان‏پلاس هفته ی آینده اولین تلفن هوشمند خود را با نام وان بصورت عرضه خواهد کرد، پیش تبلیغات بسیاری را برای آن راه انداخته تا جو عمومی را برای آن آماده کند. این تلفن هوشمند که به گفته ی مدیر شرکت وان پلاس، دارای سخت افزار و کیفیت ساخت بالایی […]

درحالی که شرکت تازه تاسیس وان‏پلاس هفته ی آینده اولین تلفن هوشمند خود را با نام وان بصورت عرضه خواهد کرد، پیش تبلیغات بسیاری را برای آن راه انداخته تا جو عمومی را برای آن آماده کند.

این تلفن هوشمند که به گفته ی مدیر شرکت وان پلاس، دارای سخت افزار و کیفیت ساخت بالایی خواهد بود، با چیپ قدرتمند اسنپدراگون 801 کوالکام عرضه خواهد شد (مدل MSM8974AC) که دارای 4 هسته 2.5 گیگاهرتزِی Krait 400 بوده و به همراه سه گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 4K و باتری 3100 میلی آمپر خواهد آمد تا در مقابل پرچمداران سایر برند ها عرض اندام کند.

به تازگی اولین بنچمارک های این تلفن هوشمند توسط یک وبسایت چینی منتشر شده که نشان از امتیاز 38179 در تست AnTuTu برای آن داشته و به این ترتیب توانسته است از تمامی تلفنهای هوشمند فعلی پیشی بگیرد.

با این اوصاف باید منتظر بود و دید که در عمل و پس از عرضه، اوضاع این تلفن هوشمند و قدرتمند به چه صورت خواهد بود.

OnePlus-One-benchmark

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال