ورژن توسعه دهنده Motorola Moto X 2014 برای ورایزون وجود نخواهد داشت

به گفته مدیر بخش محصولات موتورولا، Punit Soni، موتورولا موتو ایکس (2014) ارائه شده توسط ورایزون، ورژن توسعه دهنده نخواهد داشت. ورژن توسعه دهنده یک پرچمدار به همراه بوت لودر باز ارائه میشود که به کاربران این دستگاه اجازه می دهد رام سفارشی برای تلفن هوشمند خود نصب کنند. این کار بزرگی نیست اما برای هکرها علاقمندان این […]

به گفته مدیر بخش محصولات موتورولا، Punit Soni، موتورولا موتو ایکس (2014) ارائه شده توسط ورایزون، ورژن توسعه دهنده نخواهد داشت. ورژن توسعه دهنده یک پرچمدار به همراه بوت لودر باز ارائه میشود که به کاربران این دستگاه اجازه می دهد رام سفارشی برای تلفن هوشمند خود نصب کنند. این کار بزرگی نیست اما برای هکرها علاقمندان این نوع تلفن های هوشمند که دوست دارند گوشی خود را سفارشی کنند، این خبر خوبی نیست.

چون مدل های توسعه دهنده بدون قرارداد به فروش می رسد، این گوشی ها با قیمت سوبسید ارائه نمی شوند. اما با توجه به اینکه ورژن توسعه دهنده ورایزون موتو ایکس سال گذشته در 30 دقیقه پس از ارائه آنلاین به فروش رسید، خیلی ها انتظار داشتند ورایزون و موتورولا این گوشی را دوباره برای مدل موتو ایکس (2014)  نیز عرضه کنند.

Untitled

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال