وسترن دیجیتال، هارد های اغوانی رنگ 6 ترابایتی را آماده ی عرضه کرده است!

شرکت بزرگ وسترن دیجیتال که یکی از برترین تولیدکنندگان هارد های کامپیوتری به حساب می آید، روز گذشته سری جدید هارد های خود را معرفی کرد. این هارد های جدید که از سری ارغوانی رنگ این شرکت هستند، از 1 تا 6 ترابایت حجم دارند و هم اکنون آماده ی عرضه شدن می باشند. کاربران […]

شرکت بزرگ وسترن دیجیتال که یکی از برترین تولیدکنندگان هارد های کامپیوتری به حساب می آید، روز گذشته سری جدید هارد های خود را معرفی کرد. این هارد های جدید که از سری ارغوانی رنگ این شرکت هستند، از 1 تا 6 ترابایت حجم دارند و هم اکنون آماده ی عرضه شدن می باشند.

کاربران می توانند از این هارد های جدید در هر جایی که بخواهند استفاده کنند و از آنها می توان در خانه ها، ادارات و سایر مکان ها استفاده کرد اما هدف اصلی وسترن دیجیتال از عرضه ی این هارد های پر سرعت، چیز دیگری است. وسترن دیجیتال قصد دارد تا با عرضه ی این هاردها، کمک شایانی به کسانی کند که با استفاده از دوربین های مختلف، مدام در حال ضبط و گرفتن فیلم هستند، چرا که آنها علاوه بر سرعت بالا، به هارد هایی حجیم نیازمندند. همچنین افرادی که در کار استریم کردن ویدئو های مختلف می باشند، می توانند با تکنولوژی های جدید و به کار گرفته شده در این هارد ها، از سرعت بالاتری برخوردار شوند.

تکنولوژی همیشگی وسترن دیجیتال با نام IntelliSeek نیز در این هارد ها وجود دارد. با استفاده از این تکنولوژی، سرعت و یا اصطلاحا “دور هارد”، میزان مشخصی نمی باشد، بلکه این هارد با این تکنولوژی و البته با توجه به فعالیت هایی که کاربر در حال انجام دادن است، سرعت آن را تنظیم می کند، به گونه ای که اگر فعالیت زیاد باشد سرعت هارد به صورت خودکار افزایش پیدا می کند و اگر فعالیت خاصی وجود نداشته باشد، سرعت هارد پایین می آید تا از مصرف بیشتر برق و ایجاد نویز جلوگیری شود.

هارد های جدید وسترن دیجیتال در حجم های 1 تا 6 ترابایت، با گارانتی 3 ساله و با قیمت 329.99 دلار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال