وسترن دیجیتال، هاردهای 10 ترابایتی هلیومی سری Gold را معرفی کرد

به تازگی شرکت وسترن دیجیتال با معرفی کردن هارد دیسک مکانیکی جدید خود، توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به حوزه‌ی کامپیوتر را سوی خود جلب کرد. هارد 10 ترابایتی هلیومی جدید این شرکت از سری Gold (طلایی) که حالا به عنوان پرچم‌دار این شرکت شناخته می‌شود، با داشتن عملکردی بهتر نسبت به دیگر محصولات […]

به تازگی شرکت وسترن دیجیتال با معرفی کردن هارد دیسک مکانیکی جدید خود، توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به حوزه‌ی کامپیوتر را سوی خود جلب کرد. هارد 10 ترابایتی هلیومی جدید این شرکت از سری Gold (طلایی) که حالا به عنوان پرچم‌دار این شرکت شناخته می‌شود، با داشتن عملکردی بهتر نسبت به دیگر محصولات این شرکت، مصرف برق پایین‌تری نیز دارد. البته این برای اولین بار نیست که وسترن دیجیتال هاردی با ظرفیت 10 ترابایت را معرفی می‌کند اما این محصول جدید، پرچم‌دار هاردهای مکانیکی این شرکت به حساب می‌آید.

این هارد جدید با شماره مدل WD101KRYZ، در اندازه استاندارد 3.5 اینچی و هم‌اندازه با هارد 8 ترابایتی و طلایی این شرکت که اوایل سال جاری معرفی شد، تولید می‌شود. عملکرد این هارد جدید بر اساس چندین لاتر با سیستم ضبط مغناطیسی عمودی (PMR) بوده و سرعت 7200 دور دقیقه، حافظه‌ی کش 256 مگابایتی و رابط SATA 6Gb/s، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این هارد جدید محسوب می‌شوند.

همانند دیگر محصولات سری Gold شرکت وسترن دیجیتال، هارد دیسک جدید و 10 ترابایتی این شرکت نیز مخصوص سروها و سازمان‌های بزرگ طراحی شده، سیستم‌هایی که نیاز به هاردی با ظرفیت بالا و عملکرد مناسب داشته و شاید در آنها نتوان از هاردهای معمول استفاده نمود. همچنین این محصولات جدید با داشتن آخرین تکنولوژی‌ها مناسب متصل نمودن آن در حالت RAID بوده و با امکان پشتیبانی از تکنولوژی RAFF، دقت بالا در پردازش اطلاعات را برای آن به همراه خواهد داشت.

سازندگان فروش این هارد جدید را با قیمت 847.99 دلار در آمریکا آغاز کرده‌اند و به زودی آن را وارد بازار دیگر کشورها نیز خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال