ویژگی های اچ تی سی دیزایر 626 لو رفت

تنها چند هفته پس از انتشار مطالبی توسط اکانت توییتر @upleaks مبنی بر وجود یک تلفن هوشمند جدید از اچ تی سی، اچ تی سی دیزایر 626 به آژانس تجهیزات مخابراتی چین(TENNA) جهت تایید فرستاده شد. این آژانس همچنین تصاویری از این تلفن هوشمند میان رده منتشر کرده است. این تلفن هوشمند دارای یک پردازنده […]

تنها چند هفته پس از انتشار مطالبی توسط اکانت توییتر @upleaks مبنی بر وجود یک تلفن هوشمند جدید از اچ تی سی، اچ تی سی دیزایر 626 به آژانس تجهیزات مخابراتی چین(TENNA) جهت تایید فرستاده شد.

این آژانس همچنین تصاویری از این تلفن هوشمند میان رده منتشر کرده است. این تلفن هوشمند دارای یک پردازنده ی 8 هسته ای از خانواده ی آسیایی مدیاتک با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل، حافظه ی رم یک گیگایایتی، حافظه ی داخلی 8 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی اشاره کرد.

دوربین اصلی دیزایر 626، 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش است، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل امکان ثبت سلفی های با کیفیت را به کاربران می دهد. یک باتری 2000 میلی آمپر ساعت این تلفن هوشمند را تغذیه می کند.دیزایر 626 با اندازه های 146.9 در 70.9 در 8.19 میلی متر 135 گرم وزن دارد. این تلفن هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه های LTE به همراه اندروید کیت کت 4.4 عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد اچ تی سی میان رده هایش را برای بازار آسیا در نظر گرفته است. کشورهای پرجمعیتی همچون چین به اصلی ترین بازار برای میان رده های اچ تی سی تبدیل شده اند. در ایران نیز این میان رده ها جایگاه خوبی در میان کاربران یافته اند. باید دید این تلفن هوشمند به بازار ایران راه خواهد یافت یا خیر. تصویر بالا، تصویر لو رفته ی دیزایر 626 می باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال