ویژگی های سونی اکسپریا Z3 لو رفت

تلفن هوشمند اکسپریا زد3 به احتمال زیاد در تعطیلات آخر سال 2014 به بازار عرضه خواهد شد. روز شنبه اخبار منتشر شد که پرچمدار آتی سونی گواهینامه TENNA دریافت کرده است. به احتمال زیاد این پرچمدار به پردازنده ی قدرتمند اسنپدارگون 801 با کلاک 2.5 یگاهرتز مجهز خواهد شد. این پردازنده کمی سریع تر از […]

تلفن هوشمند اکسپریا زد3 به احتمال زیاد در تعطیلات آخر سال 2014 به بازار عرضه خواهد شد. روز شنبه اخبار منتشر شد که پرچمدار آتی سونی گواهینامه TENNA دریافت کرده است.

به احتمال زیاد این پرچمدار به پردازنده ی قدرتمند اسنپدارگون 801 با کلاک 2.5 یگاهرتز مجهز خواهد شد. این پردازنده کمی سریع تر از همتای قبلی اش سونی اکسپریا زد2 است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS LCD با رزلوشن 1080 در 1920 اشاره کرد.

سه گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی، مجهز بودن به درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی ، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی مجهز به سنسور Sony Exmor، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و فیلم برداری با کیفیت 1080p از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند است.

این تلفن هوشمند قطعا ضدآب خواهد بود، این تلفن هوشمند در رنگ های مشکی، سفید و زرد کهربایی! عرضه خواهد شد. رنگ بنفش نیز بعدها مورد انتظار است.

این تلفن هوشمند به احتمال زیاد در تعطیلات آخر سال به قفسه ی فروشگاه ها خواهد آمد و بهتر است برای اطلاعات بیشتر تا آنموقع صبر کنید.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال