پرچمدار جدید هوآوی نیز بالاخره معرفی شد؛ Ascend P7

این تلفن هوشمند برای اولین بار با پردازنده 4 هسته ای اختصاصی خود هوآوی Kirin 910T ساخته شده که روی کلاک 1.8 گیگاهرتز کار میکند. 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، صفحه نمایش 5 اینچ فول اچ دی که با گوریلا گلس 3 محافظت میشود به همراه باتری […]

این تلفن هوشمند برای اولین بار با پردازنده 4 هسته ای اختصاصی خود هوآوی Kirin 910T ساخته شده که روی کلاک 1.8 گیگاهرتز کار میکند. 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، صفحه نمایش 5 اینچ فول اچ دی که با گوریلا گلس 3 محافظت میشود به همراه باتری 2500 میلی آمپری از دیگر مشخصات اصلی این تلفن هوشمند هستند.

سیستم عامل آن آندروید ورژن 4.4.2 بوده و مثل سایر پرچمداران جدید دارای حالت ذخیره انرژی مخصوص میباشد که به گفته هوآوی در این حالت تلفن قادر است با تنها 10 درصد شارژ باتری، 24 ساعت در حالت انتظار بماند.

دوربین اصلی این اسند پی7 نیز 13 مگاپیکسل BSI با دیافراگم F2.0 میباشد، اما نکته جالب توجه دوربین جلوی گوشی است که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی و امکان فیلم برداری فول اچ دی، پذیرای علاقمندان به عکس ها و فیلمهای سلفیه خواهد بود.

قیمت آن نیز حدود 625 دلار برآورد شده که شاید کمی بالاتر از حد انتظار کاربران بوده باشد، اما از پرچمداران سایر شرکت ها مانند سامسونگ، سونی و اچ تی سی کمی ارزانتر است.

لینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال