پرچمدار شایعه پراکنی دنیای الکترونیک با توییتر خداحافظی کرد!

پروفایل evleaks که در توییتر دو سال اطلاعات مفیدی را قبل از انتشار رسمی شان را به ما می رساند اکنون از کاربران توییتر خداحافظی می کند. نام اصلی صاحب این پروفایل Evan Blass است و تصمیم دارد از این پس این اطلاعات را در وبسایتش منتشر کند. آخرین تصویری که در این پروفایل منتشر […]

پروفایل evleaks که در توییتر دو سال اطلاعات مفیدی را قبل از انتشار رسمی شان را به ما می رساند اکنون از کاربران توییتر خداحافظی می کند. نام اصلی صاحب این پروفایل Evan Blass است و تصمیم دارد از این پس این اطلاعات را در وبسایتش منتشر کند. آخرین تصویری که در این پروفایل منتشر شد ساعت هوشمند موتورولا موتو 360 بود.

در سال اول فعالیت این پروفایل اطلاعات بی نام منتشر می شدند ولی در سال 2013، Blass هویت خود را فاش کرد. او از سال 2005 کار نویسندگی را در وبسایت معروف اینگجت شروع کرده بود و کارش را نیز به عنوان سرپرست ویرایشگران ادامه داد. او کارش را در سال 2012 در اینگجت به اتمام رساند.

می توان گفت یکی از بهترین تصاویری که توسط این پروفایل منتشر شد طراحی قاب پشتی اچ تی سی وان بود که در سال 2013 منتشر شد و تمامی کارکنان اچ تی سی آن را تکذیب کردند و چندماه بعد شاهد عرضه ی اچ تی سی وان با همان طراحی بودیم.

امیدواریم زودتر شاهد افتتاح وبسایت بلس باشیم تا اویلیکس خبرساز را در دنیای الکترونیک فراموش نکنیم.

Evleaks-hangs-it-up

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال