نام گلکسی نوت 7 برای پرچم‌دار بعدی سری نوت سامسونگ تایید شد

سامسونگ تابستان سال گذشته پنجمین گوشی از سری نوت را معرفی کرد و طبیعتا نام آن‌را هم گلکسی نوت 5 قرار داد و انتظار می‌رفت امسال نیز گلکسی نوت 6 را برای رقابت با دیگر فبلت‌ها به بازار بفرستد؛ اما همین ماه گذشته بود که شایعاتی عجیب پیرامون نام‌گذاری این گوشی منتشر شدند که براساس […]

سامسونگ تابستان سال گذشته پنجمین گوشی از سری نوت را معرفی کرد و طبیعتا نام آن‌را هم گلکسی نوت 5 قرار داد و انتظار می‌رفت امسال نیز گلکسی نوت 6 را برای رقابت با دیگر فبلت‌ها به بازار بفرستد؛ اما همین ماه گذشته بود که شایعاتی عجیب پیرامون نام‌گذاری این گوشی منتشر شدند که براساس آن، سری بعدی گلکسی نوت سامسونگ با جهشی عجیب، گلکسی نوت 7 نام خواهد گرفت. تا چند روز پیش این خبر تنها در حد شایعه بود اما امروز یکی از معروف‌ترین حساب‌های کاربری توئیتر که سابقه‌ی بسیار خوبی هم در فاش کردن اطلاعات گوشی‌های‌هوشمند دارد بیان کرد که گلکسی نوت 7 قطعی بوده و ششمین نسخه از سری نوت سامسونگ، نوت 7 نام خواهد داشت.

Evan Blass توانسته نگاهی به لوگوی سری بعدی پرچم‌دار نوت سامسونگ بیندازد و براساس آن این خبر را منتشر کرده است. البته هرکسی می‌تواند با ساده‌ترین برنامه‌های موجود لوگوی گلکسی نوت 7 را طراحی کند اما از آن‌جایی که Evan Blass سابقه‌ی بسیار خوبی در فاش کردن اطلاعات گوشی‌ها دارد، می‌توان تاحدودی از نام‌گذاری سری بعدی نوت سامسونگ به نوت 7 مطمئن شد.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که چرا غول کره‌ای‌تبار دنیای تکنولوژی چنین تصمیمی را برای سری نوت گرفته است. شاید سامسونگ بر این عقیده بوده که گلکسی نوت بعدی این شرکت، دارای ویژگی‌های بسیار زیادی نسبت به گلکسی نوت 5 است و به همین دلیل نوت 6 را رها کرده و به نوت 7 روی آورده است. از طرفی دیگر، نوت 7 می‌تواند با گلکسی اس 7، دیگر پرچم‌دار  این شرکت هم‌خوانی داشته باشد. علاوه‌برتمامی موارد گفته شده، گوشی مذکور، به راحتی می‌تواند با آیفون 7 اپل چه از لحاظ نام و چه از لحاظ مشخصات فنی هم رقابت کند؛ پس شاید بتوان گفت که سامسونگ انتخابی عاقلانه را انجام داده است. حتی خبرهای روز گذشته حکایت از این موضوع داشتند که ممکن است گلکسی نوت 7 تنها در یک نسخه و آن‌هم به صورت خمیده معرفی شود.

در هر حال، باتوجه به نزدیک‌ترشدن به زمان معرفی این گوشی، طولی نخواهد کشید تا اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ منتشر شود؛ بنابراین بهتر است کمی بیشتر صبر کنیم تا بتوانیم با قاطعیت بیشتری در مورد گلکسی نوت 7 یا نوت 6 سامسونگ صحبت کنیم!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال