پرچمدار موتورولا نیز معرفی شد: با Moto X جدید آشنا شوید (IFA 2014)

موتورولا امروز ورژن جدید پرچمدار خود یعنی Moto X را در حالی عرضه کرد که شاه افزایش نسبتا زیاد سایز نمایشگر در تلفن هوشمند جدید هستیم. Moto X جدید که نام جدیدی برای آن انتخاب نشده و مجبوریم آن را ورژن 2 یا ورژن 2014 بنامیم، با نیم اینچ افزایش سایز نمایشگر، از 4.7 اینچ […]

موتورولا امروز ورژن جدید پرچمدار خود یعنی Moto X را در حالی عرضه کرد که شاه افزایش نسبتا زیاد سایز نمایشگر در تلفن هوشمند جدید هستیم.

Moto X جدید که نام جدیدی برای آن انتخاب نشده و مجبوریم آن را ورژن 2 یا ورژن 2014 بنامیم، با نیم اینچ افزایش سایز نمایشگر، از 4.7 اینچ به 5.2 اینچ رسیده است.

رزولوشن این نمایشگر نیز از HD به Full HD (یعنی 1080 در 1920 پیکسل) ارتقا یافته است.

اما شاید مهمترین ارتقای صورت گرفته در این تلفن هوشمند، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 801 در آن باشد که با چهار هسته 2.5 گیگاهرتزی بسیار قدرتمندتر از اسنپدراگون S4 Pro عمل خواهد کرد.

حافظه رم این تلفن هوشمند همان 2 گیگابایت است و حافظه داخلی نیز مثل قبل به دو صورت 16 و 32 گیگابایتی خواهد بود.

دوربین اصلی به کار رفته نیز 13 مگاپیکسل (با سنسور 1/3 اینچی سونی) است و دوربین جلوی این تلفن هوشمند همان سنسور 2.1 مگاپیکسلی را دارد.

موتورولا با وجود افزایش رزولوشن، قوی تر شدن پردازنده و افزایش اندازه نمایشگر، باتری را تنها 100 میلی آمپر افزایش داده و باتری Moto X جدید تنها 2300 میلی آمپر ظرفیت دارد. امیدواریم این ظرفیت پایین تبدیل به یک مشکل برای صاحبان آینده ی Moto X جدید نشود.

موتورولا چند ویژگی خاص نیز برای موتو ایکس 2014 در نظر گرفته ا ست که در مطلب جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

Motorola Moto X 2014 - 1

Motorola Moto X 2014 - 2

Motorola Moto X 2014 - 3

لینک کوتاه | منبع : anandtech

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال